• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • Starbaby
    Meriah06 skrev 2012-05-07 23:11:49 följande:
    vad hade du för gravsymptom? jag har tagit två tester som varit negativa men mår fruktansvärt illa, måste pinka heeela tiden. går just nu på kurs och måste springa på toaletten varje halvtimmas rast. har alltid haft rikliga flytningar som jag knappt märkt av sen bim. är idag på bim +5 och testade negativt senast igår. har nån form utav "mensvärk" som känns annolrunda, det strålar ner i benen på nåt sätt
    Molvärk, mycket irriterat och dåligt humör, finnar och lite yrsel. Samt en känsla att JAG ÄR GRAVID.
  • Meriah06
    Meriah06 skrev 2012-05-07 23:11:49 följande:
    vad hade du för gravsymptom? jag har tagit två tester som varit negativa men mår fruktansvärt illa, måste pinka heeela tiden. går just nu på kurs och måste springa på toaletten varje halvtimmas rast. har alltid haft rikliga flytningar som jag knappt märkt av sen bim. är idag på bim +5 och testade negativt senast igår. har nån form utav "mensvärk" som känns annolrunda, det strålar ner i benen på nåt sätt

glömde säga att magen är svullen på nåt sätt som den inte varit förut, men de kan ju ha att göra med att jag är glad i glass oxå haha =)
  • Meriah06
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:13:19 följande:
    Molvärk, mycket irriterat och dåligt humör, finnar och lite yrsel. Samt en känsla att JAG ÄR GRAVID.

ok, jag har oxå den känslan. jag litar lixom inte på stickorna, jag har aldrig nånsin hoppat över en mens, jag har inte sett en droppe på flera veckor och jag brukar ha mellanblödningar varje månad men inte nu..
  • Liingondricka

Hade testat tre gånger med RFSU men inte fått utslag testade testlagrets dag 26 och blev starkt :) lycka till :D

• alexander2011

detta är mitt test på bim+12 när jag fick pojken. tog ett digital på bim+4 som sa inte gravid och testade negativt på bim+7
  • Meriah06
    alexander2011 skrev 2012-05-08 01:24:53 följande:

detta är mitt test på bim+12 när jag fick pojken. tog ett digital på bim+4 som sa inte gravid och testade negativt på bim+7
    ok tack, jag som alltid trott att testen ska vara så tillförlitliga men de är de med andra ord inte..
  • alexander2011
    Meriah06 skrev 2012-05-08 19:15:26 följande:
    ok tack, jag som alltid trott att testen ska vara så tillförlitliga men de är de med andra ord inte..
    det är asså ett plus inte ett spöksträck. dom testerna är allt bra.

för en del tar det längre tid för kroppen att komma upp i en högre hcg halt innan det syns nått på testerna.

testat idag? 
  • Meriah06
    alexander2011 skrev 2012-05-08 20:00:50 följande:
    det är asså ett plus inte ett spöksträck. dom testerna är allt bra.

för en del tar det längre tid för kroppen att komma upp i en högre hcg halt innan det syns nått på testerna.

testat idag? 

jaha! :) jag såg bara kontrollstrecket men tittade igen nu och visst är det ett väldigt tunt streck nedanför? om det där är ett pluss så hade jag också det i förrgår. jag fick ett så oerhört ljust streck som jag knappt kunde ana men det fanns där . .. oj :)

jag har inte testat igår utan har fått rådet att avvakta några dagar till för att testa med morgonurin men med andra ord kan jag redan fått ett plus då :)  
  • Meriah06
    Meriah06 skrev 2012-05-08 21:01:52 följande:

jaha! :) jag såg bara kontrollstrecket men tittade igen nu och visst är det ett väldigt tunt streck nedanför? om det där är ett pluss så hade jag också det i förrgår. jag fick ett så oerhört ljust streck som jag knappt kunde ana men det fanns där . .. oj :)

jag har inte testat igår utan har fått rådet att avvakta några dagar till för att testa med morgonurin men med andra ord kan jag redan fått ett plus då :)  

jag menar att jag inte testat idag. inte igår..=P
  • alexander2011
    Meriah06 skrev 2012-05-08 21:01:52 följande:

ok, ja min poäng var att det var fruktansvärt svagt då jag plusade på bim+12 men duu, ta ett test imorgon :)

såhär såg mitt test ut dagen efter och stickan ovan är från de som jag la in innan

Svar på tråden Någon som plussat sent?