• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • alexander2011
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-09 17:51:44 följande:
    Oj, hann trycka innan jag fortsatte

Hur kände du på dig att du ändå var gravid trots negativa test?
    Om jag minns allt (kanske glömmer nått) men det jag minns var att jag hade som stickningar i underlivet o "mensvärk" sen ägglossningen, sen lätt illamående på kvällarna och ont i brösten. kunde knappt ta av mig bh:n eller böja mig ner, eller krama nån hahaha. sen hade jag en seg rosa flytning 3 dagar innan bim.
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:25:26 följande:
    Om jag minns allt (kanske glömmer nått) men det jag minns var att jag hade som stickningar i underlivet o "mensvärk" sen ägglossningen, sen lätt illamående på kvällarna och ont i brösten. kunde knappt ta av mig bh:n eller böja mig ner, eller krama nån hahaha. sen hade jag en seg rosa flytning 3 dagar innan bim.
    Ah okej. Känner liknande här. Men har inte så ont i brösten.. bara lite på sidan typ. Men det käns som om det är så lätt att inbilla sig när det är något man önskar.
  • alexander2011
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-09 19:29:59 följande:
    Ah okej. Känner liknande här. Men har inte så ont i brösten.. bara lite på sidan typ. Men det käns som om det är så lätt att inbilla sig när det är något man önskar.
    asså jag kommer inte riktigt ihåg när brösten började göra ont. var ganska sent dvs efter bim nån gång eller om det kom efter att jag plusade :S minns inte när om jag ska vara ärlig
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:32:11 följande:
    asså jag kommer inte riktigt ihåg när brösten började göra ont. var ganska sent dvs efter bim nån gång eller om det kom efter att jag plusade :S minns inte när om jag ska vara ärlig
    Nej jag förstår. Jag minns knappt vad jag åt för något igår
  • alexander2011
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-09 19:33:25 följande:
    Nej jag förstår. Jag minns knappt vad jag åt för något igår
    hahaha, minns inte men har du testat idag?
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:35:21 följande:
    hahaha, minns inte men har du testat idag?
    Nej jag testade senast i måndagkväll efter att jag hållt mig i drygt tre timmar. Men det var så himla negativt så jag blev less. Ska försöka hålla mig till lördag och testa.
  • alexander2011
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-09 19:38:36 följande:
    Nej jag testade senast i måndagkväll efter att jag hållt mig i drygt tre timmar. Men det var så himla negativt så jag blev less. Ska försöka hålla mig till lördag och testa.
    inte illa om du hade kunnat hålla dig till lördag,det ahde nog inte jag klarat av.
    men jag är ju sååå nyfiken. 
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:42:39 följande:
    inte illa om du hade kunnat hålla dig till lördag,det ahde nog inte jag klarat av.
    men jag är ju sååå nyfiken. 
    Jag också! Men det är så trist att få negativa besked hela tiden. Får se om jag kan hålla mig i morgonbitti
  • Mamsterbabe

Jag plussade imorse! Helt otroligt! Jag sm ska sätta in pstav när mensen kommer, för vi har försökt i ett år att få till syskon till sonen & orkade inte bli besvikna igen. Men får nog ringa mvc & be dom avboka min tid för insättning av pstaven... Wieeeeeeeee! Bf 15/1-2013 enligt fl :)

• Filifjonkan03
    Mamsterbabe skrev 2012-05-09 20:02:29 följande:
    Jag plussade imorse! Helt otroligt! Jag sm ska sätta in pstav när mensen kommer, för vi har försökt i ett år att få till syskon till sonen & orkade inte bli besvikna igen. Men får nog ringa mvc & be dom avboka min tid för insättning av pstaven... Wieeeeeeeee! Bf 15/1-2013 enligt fl :)
    Åh grattis!!! Det är väl sånt där man bara hört talas om tidigare... när man väl bestämt sig för att avbryta så sker undret! Härligt!
Svar på tråden Någon som plussat sent?