• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • alexander2011

men :( får inte in bilden :( ska försöka igen

• alexander2011

där du, NUU gick det :) hoppas du får ett plus imorgon :)
  • Mamsterbabe

SNÄLLA HJÄLP!
    är idag på dag 28 eller 29 på min cykel, mensen brukar komma mellan dag 24-28.
    Tog ett ÄL-test för att jag inte trodde vi hade några gravtester hemma.
    Det visar positivt.
    Jag rotade fram ett gravtest längst in i en låda

• Meriah06
    alexander2011 skrev 2012-05-08 21:25:47 följande:

där du, NUU gick det :) hoppas du får ett plus imorgon :)
    Ja nu syns det mkt tydligare :) jag ska testa igen, få se om jag gör de i morgon bitti eller till helgen.. spännande :)
  • alexander2011
    Mamsterbabe skrev 2012-05-08 21:48:06 följande:
    SNÄLLA HJÄLP!
    är idag på dag 28 eller 29 på min cykel, mensen brukar komma mellan dag 24-28.
    Tog ett ÄL-test för att jag inte trodde vi hade några gravtester hemma.
    Det visar positivt.
    Jag rotade fram ett gravtest längst in i en låda

vad visade gravtestet?antingen har du haft äl senare eller så är du gravid :)
  • alexander2011
    Meriah06 skrev 2012-05-08 22:14:56 följande:
    Ja nu syns det mkt tydligare :) jag ska testa igen, få se om jag gör de i morgon bitti eller till helgen.. spännande :)
    har du testat än, är nyfiken juh ;)
  • Filifjonkan03

Jag ringde nyss till mvc och frågade lite. De tyckte att jag skulle vänta in mensen i någon-några veckor till och leva som om jag vore gravid tills dess. Segt bara när man inte vet! BIM+5 idag och vaknar om nätterna av att kroppen värker. Blir snabbt hungrig och mår illa, främst på kvällar.

• alexander2011
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-09 14:03:56 följande:
    Jag ringde nyss till mvc och frågade lite. De tyckte att jag skulle vänta in mensen i någon-några veckor till och leva som om jag vore gravid tills dess. Segt bara när man inte vet! BIM+5 idag och vaknar om nätterna av att kroppen värker. Blir snabbt hungrig och mår illa, främst på kvällar.

så var det för mig med när jag avr gravid. avvakta några dagar, lycka till :)
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 17:01:28 följande:
    så var det för mig med när jag avr gravid. avvakta några dagar, lycka till :)
    Tack!
Svar på tråden Någon som plussat sent?