• Amazed

Någon som plussat sent?

Jag tror att jag är gravid, och imorgon har jag BIM.. Tror att jag kommer plussa sent, för jag känner verkligen att jag är gravid. Så jag hakar på den här tråden och hoppas på många svar som bringar hopp :)

• Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 20:57:23 följande:
    Håller tummarna!

Hur kommer det sig att du tror att du kommer plussa sent? Hänt förrut?
    Nej, det är bara en känsla jag har av någon anledning.. Har testat i över en vecka nu, bara för jag är så otålig haha. Och fått negativt såklart, är väl därför jag fått för mig att jag kommer plussa sent.

Har dock exakt samma symtom och känsla som när jag blev gravid med sonen, visste att jag var gravid typ 1-2 veckor innan jag plussade, i vecka 6.
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:01:25 följande:
    Åh så härligt! Har också en känsla av att jag är gravid men testen vill inte visa något än så det är så frustrerande.
    Det är verkligen frustrerande.. Speciellt då man är nästan säker på att man är gravid, jag är väl i alla fall 70-80% säker på att jag är det. Men vill att testen ska visa det också så jag får det bekräftat :P Vilka test testar du med?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:08:24 följande:
    Jag har köpt sånadär hcq-stickor som jag kört med än så länge. Du då?
    Vad är det för stickor? Sånna där billiga från typ testlagret? Jag kör lite olika haha.. Men mest enkla och billiga stickor från testlagret :)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:19:00 följande:
    Ja precis. Köpte dem på billiga-tester tror jag stället hette.
    Okej.. När har/hade du BIM?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:25:54 följande:
    Hade det förra fredagen, så jag ligger på BIM+5 nu. Så vi borde ligga exakt en vecka från varandra
    Ja, det gör vi ju då :) Men gud så spännande.. Testar du varje dag eller är du en sån där duktig och klarar av att vänta? ;)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:31:33 följande:
    Jag försöker vänta men tog ett igår kväll efter att jag pratat med en vän. Men det gav inget. Men ska försöka vänta in helgen och ta det på morgonen istället. Du då?
    Men gud, det skulle jag aldrig klara.. Jag testar mig varje dag, haha. Jag är så nyfiken och otålig, jag kan inte vänta :P
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:43:43 följande:
    Jag tycker bara att det är så himla trist att få negativa svar. Sen ska ju det där hcg-värdet öka var annan-var tredje dag, så då tänker jag att det är bättre att försöka vänta lite.
    Jo jag vet att det är så, men jag kan ändå inte hålla mig.. Men nu ska jag försöka hålla mig till lördag i alla fall, återstår att se om jag lyckas eller inte ;)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:47:46 följande:
    Vi får försöka vara starka ihop och hålla oss till lördag!
    Haha ja, vi får verkligen försöka :D Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer under helgen bara..
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:50:23 följande:
    Nej precis! Vi får hoppas att den håller sig borta ett bra tag nu då
    Ja, minst ett år i alla fall ;)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-11 14:33:46 följande:
    Nu har mensen kommit. En vecka efter beräknad tid kom den. Har ju mått helmysko senaste tiden, men det kanske var för att det tog lite extra tid för den att komma igång. Ska gå och köpa vin till ikväll i allafall så jag inte blir deppig. Och brieost!
    Typiskt att mensen kom :(

Här är jag på BIM+2 nu, ingen mens och ingen mensvärk.. Men lite lite molvärk fortfarande och ömmande bröst, plus en trötthet som är..  ja jag vet inte vad, men det kan bero på förkylningen jag har nu också.
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-13 17:01:50 följande:
    Har du testat du? Håller tummarna!

Drack för dig både i går och i fredags ;-D
    Har testat, men bara negativt än så länge.. Men mensen håller sig fortfarande borta och jag har inte mensvärk än heller. Så hoppet finns fortfarande :)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-14 21:30:38 följande:
    Håller tummarna!
    BIM+4 idag.. Hade mensvärk i förmiddags, men som försvann sen. Ingen mens, men inte heller något positivt grav.test.
  • Amazed

pilli: vad trist att mensen kom.. uscha :(

Jag ljög för er igår, jag var inte alls på BIM+4 igår.. men idag är jag det, haha. Konstig molvärk, ingen mens och inget positivt grav.test.

• Amazed

Fortfarande ingen mens.. Men fortsatt ömmande bröst och molvärk som känns "djupare" och mer ilande än tidigare. Och såklart inget positivt graviditetstest än..

Morgonens test.. BIM+4

Svar på tråden Någon som plussat sent?