• Starbaby

Någon som plussat sent?

Jag plussade bim +3, det är ganska sent.

• Starbaby
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-07 23:01:18 följande:
    Åh fint! Då kanske jag skulle våga mig på att testa innan sängen
    Jag testade varje dag från bim -10 med negativa resultat. Använde en massa olika tester dessutom.
  • Starbaby
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-07 23:05:39 följande:
    Något tips på vilket test som var bäst? Vilket gav dig tillslut utslag?
    RFSU´s testa tidigt - ironiskt nog bim +3 men samma dag testade jag positivt med massa tester. Så då hade jag tillräckligt med hcg för alla tester.
  • Starbaby
    Meriah06 skrev 2012-05-07 23:11:49 följande:
    vad hade du för gravsymptom? jag har tagit två tester som varit negativa men mår fruktansvärt illa, måste pinka heeela tiden. går just nu på kurs och måste springa på toaletten varje halvtimmas rast. har alltid haft rikliga flytningar som jag knappt märkt av sen bim. är idag på bim +5 och testade negativt senast igår. har nån form utav "mensvärk" som känns annolrunda, det strålar ner i benen på nåt sätt
    Molvärk, mycket irriterat och dåligt humör, finnar och lite yrsel. Samt en känsla att JAG ÄR GRAVID.
  • Starbaby
    Amazed skrev 2012-05-15 21:25:00 följande:
    Fortfarande ingen mens.. Men fortsatt ömmande bröst och molvärk som känns "djupare" och mer ilande än tidigare. Och såklart inget positivt graviditetstest än..

Morgonens test.. BIM+4

Jag testade positivt först bim +3 väldigt svagt.
  • Starbaby
    alynda skrev 2012-05-18 14:11:20 följande:

Man kan nog tyvärr dra den slutsatsen att om hormonnivåerna är tillräckligt höga för att ge graviditetssymptom, så är de det också för att ge utslag på testen.

Jag brukar plussa på BIM +2 eller +3, och har inga symptom alls innan. Det skulle i så fall vara "uteblivna mens-symptom", som att flytningarna inte upphör.

Nejdå, inte alls, jag hade en massa symptom från dagen efter att ägget lossnat men testade positivt bim +3. Har alltid plussat sent med mina. Jag har spytt, mått illa, spända bröst, yrsel, finnar, molvärk osv och ändå negativt på stickan.
Svar på tråden Någon som plussat sent?