• Filifjonkan03

Någon som plussat sent?

Liingondricka skrev 2012-05-07 21:24:22 följande:
    Plussade BIM+26 :)
    Hade du inte fått några utslag alls då innan? Eller inte testat?

Är på BIM +3 idag och inget här heller... får se om jag får till en test ikväll.

Skrev en tråd i detta för någon dag sedan: www.familjeliv.se/Forum-1-289/m64779002.html
    Verkar som om det inte är helt ovanligt att plussa sent. Så vi får väl hålla tummarna ihop
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:00:14 följande:
    Jag plussade bim +3, det är ganska sent.
    Åh fint! Då kanske jag skulle våga mig på att testa innan sängen
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:03:12 följande:
    Jag testade varje dag från bim -10 med negativa resultat. Använde en massa olika tester dessutom.
    Något tips på vilket test som var bäst? Vilket gav dig tillslut utslag?
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:06:56 följande:
    RFSU´s testa tidigt - ironiskt nog bim +3 men samma dag testade jag positivt med massa tester. Så då hade jag tillräckligt med hcg för alla tester.
    Ah tack för tipset! Ska se vad mina stickor säger. Testar ett ikväll och väntar några dagar till med ett nytt om det inte ger något utslag.
  • Filifjonkan03

Jag ringde nyss till mvc och frågade lite. De tyckte att jag skulle vänta in mensen i någon-några veckor till och leva som om jag vore gravid tills dess. Segt bara när man inte vet! BIM+5 idag och vaknar om nätterna av att kroppen värker. Blir snabbt hungrig och mår illa, främst på kvällar.

• Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 17:01:28 följande:
    så var det för mig med när jag avr gravid. avvakta några dagar, lycka till :)
    Tack!
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:25:26 följande:
    Om jag minns allt (kanske glömmer nått) men det jag minns var att jag hade som stickningar i underlivet o "mensvärk" sen ägglossningen, sen lätt illamående på kvällarna och ont i brösten. kunde knappt ta av mig bh:n eller böja mig ner, eller krama nån hahaha. sen hade jag en seg rosa flytning 3 dagar innan bim.
    Ah okej. Känner liknande här. Men har inte så ont i brösten.. bara lite på sidan typ. Men det käns som om det är så lätt att inbilla sig när det är något man önskar.
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:32:11 följande:
    asså jag kommer inte riktigt ihåg när brösten började göra ont. var ganska sent dvs efter bim nån gång eller om det kom efter att jag plusade :S minns inte när om jag ska vara ärlig
    Nej jag förstår. Jag minns knappt vad jag åt för något igår
  • Filifjonkan03
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:35:21 följande:
    hahaha, minns inte men har du testat idag?
    Nej jag testade senast i måndagkväll efter att jag hållt mig i drygt tre timmar. Men det var så himla negativt så jag blev less. Ska försöka hålla mig till lördag och testa.
Svar på tråden Någon som plussat sent?