• germany

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Cecini - Grattis till en helt bedårande lietn son! Så himla söt så man blir nästan tårögd av att titta på den fina bilden. Roligt att du delar med dig av tiden efter att barnet kommit så vi alla får veta hur det känns när man håller sitt ÄD barn i famn.

Likaså till dig Längtar. Fint att du också delar med dig. Tror det behövs flera inlägg som era mitt i allas kamp för att orka med kämpartillvaron. Ett bevis på att det finns ett ljus där i mörkret som alla förhoppningsvis och mest troligt kommer att nå fram till förr eller senare.

Kram på er och alla andra fina i tråden. Jag tror på er! Hjärta
  • germany

Pippi - Hur har det gått nere i Spanien? Ni kanske är kvar där ännu? Är så nyfïken på om ni nu satt bollen helt i rullning och gjort alla förberedelser så att det bara är att vänta nu på att det blir eran tur i kön.

Speciell hälsning till dig Mariposa också, och Myran HjärtaHjärta

• germany

Vad himla glad jag blir när jag läser att du snart är på gång igen Myran med ett nytt fräscht försök. Du är så väl värd att det är din tur nu! Och även om det gck som det gick sist så fick du ändå plus och med båda era embryon, det är ändå ett plus i kanten. Hoppas du får en lugn tid fram tills det är dags.
    Blir det förutom progestron även kortison och kanske trombyl denna gång som extra stödmediciner?

Bollar en kram tillbaka till dig Glad

• germany
    Pippi70 skrev 2013-03-07 20:33:50 följande:
    Oj, råkade skicka iväg..
    Inget mail i dag... Hoppas verkligen jag får det i morgon... Vill ju veta så vi kan planera lite!
    Myran, tar du sprutan hos distriktsköterska?

Karin: tycker du är jättestarkt o modig som gör detta som singel!! Heja dig!!

Stor kram germany!! Det är så skönt att oron har lättat lite för dig och att du mår lite bättre! Du är värd allt gott!

Heja oss alla nu som är på G :). Kram!
    Tänk att du är på gång Pippi! Det går verkligen snabbt undan bara man tar tag i saken. Hoppas ni hade det msyigt i Spanien och hann med några dagar där i samma veva som ni gjorde besöket på kliniken.

Allt gott önskar jag dig och jag följer tråden regelbundet för jag vill så gärna se er alla lyckas och speciellt er som jag följt lite mera längs den här barnverkstaden.

Ha en fin helg! Här skiner solen redan och snön gnistrar som kristaller. Skönt att vårvintern äntligen är här och att vi får njuta av solljuset igen. Solig
  • germany
    myran6801 skrev 2013-03-07 20:54:12 följande:
    Germany, kära vän, gullig du är som stöttar oss. Det blir kortison och barnalbyl på eget bevåg. Sedan blir det Clexane fr ET på klinikens inrådan.
    Kram

Åh, om du visste vad jag önskar att det ska få bli en massa plus nu framöver.
    Bara för att jag lyckades med ett helt overkligt mirakel så betyder det inte att jag fortfarande lever kvar i kämparvärlden och ömmar lika mycket för mina medsystrar som tidigare Hjärta

Kanon att du nu kommer att ta lite mer stödmediciner, kan inte bli sämre.
    Gud, jag kommer att gå som på nålar när det är dags för din tur. Du ligger liksom så nära mig då vi ruvade sist tillsammans och fick plus och dessutom att vi samtidigt fick dessa fruktansvärt jobbiga blödningar......
    Så jag kommer att stötta dig hela vägen fram tills du känner att du vågar tro på att du kommer att ro iland en fullgången graviditet. Jag tror verkligen på dina chanser att lyckas! Solig
  • germany

Karin - Gratulerar till ett helt gäng med ägg! Låter lovande Solig
    Håller mina tummar för dig också.

• germany
    Villsågärnablimammanu skrev 2013-03-18 07:02:19 följande:
    Är det inte bra att åtminstone äta Vitamin Kvinna etc redan nu? Mina vänner säger att de är bland det första de kollar att de äter när de kommer till barnmorskan? Tydligen viktigt att äta redan innan graviditet. Eller har jag fel?
    Det är nog folsyran som BM kollar att man äter / ätit och som är viktigast.
    Man kan också äta folsyra separat. Många av oss som fått behandling på tex IVF kliniker äter högre dos folsyra än vad som är i tex Vitamin kvinna. Men äter man en bra kost med mkt spenat och broccoli så får man i sig folsyra naturligt via maten också. Men alltid bra med ett extra tillskott också.
  • germany

Karin - Varmt grattis till ruvarstatus!!!!

Myran - Jobbigt med förkylning. Men tror inte det är någon nackdel och du repar säkert på dig tills det är dags för FET. Kanon att du får kortison denna gång.

Hejar på er och alla andra fina i tråden såklart Hjärta

• germany

Härligt Karin med ett plus! Hoppas på fint hcg värde  imorgon.
    Strålande sol ute och kritvit snö som gnistrar som diamanter (så vackert)! Så här blir det utflykt med korvgrillning och annat smått å gott hela dagen lång och lapa en massa gratis D-vimtain är ju aldrig fel Solig

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?