• germany

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Åh, varmt GRATTIS Mariposa!
    Wiiiii! Jag blir så himla glad när ni lyckas en efter en Solig
    Även om jag inte känner er i det verkliga livet så lättar en liten sorgsen sten från mitt hjärta när ni som jag följt en längre tid lyckas plussa! För att sitta fast i barnlängtan är sanna mina ord inte något man ens önskar sin värsta fiende....

Gissa om jag skulle tro att ni ALLA gravida nu ger stort och behövligt hopp till andra som kommer efter er och läser tråden. Fantastiskt inspirerande! Skrattande

• germany

Nu har jag fixat en gravidtråd för oss kämpare som följt varandra mer eller mindre längs denna inte alltför roliga resa mot ett barn. Men det är nu den fina resan börjar. Glad. VÄLKOMNA!

Då flera ville ha en sluten grupp så blev det då så. Jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara fullt lika aktiv här på forumet, men så länge jag hänger kvar här på forumet så går det att bli medlem.
    Vill dock inte ha medlemmar som vi inte alls känner till, utan det ska vara just en sluten tråd för seriösa och inte för enbart nyfikna. Ni förstår säkert vitsen med en sluten tråd.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/gravida-kampare-123486

• germany

PS: Vill tillägga att den slutna tråden är för både dom som blivit gravida genom IVF, ÄD samt naturliga försök.
    Alla är numera under ett och samma namn, dvs gravida Solig  och har därmed ungefär samma resa framför sig under graviditeten fram till BF.

• germany
    Ypke skrev 2013-05-15 10:03:04 följande:
    Germany, vilket bra initiativ! Tänk om man kunde få tillhöra den gruppen, vilken dröm!!! Hoppas hoppas hoppas!!
    Din tid kommer ska du se, helt övertygad Solig
    Visst är du ruvare nu? Stort lycka till! Vi ses Flört
  • germany
    simba72 skrev 2013-05-15 16:54:05 följande:
    Hej på er alla! Jag har inte varit inne på lääääänge. Här har det nämligen hänt saker. efter ett andra besök i Spanien med valet embryoadoption tog det sig. Jag är nu gravid och i v 19... Mår toppen och är otroligt lycklig. Jag vill bara ge er som kämpar på massa lyckokramar och ge inte upp! Stor kram från simba
    GRATTIS! Fint med embryoadoption också. Och du har kommit så långt som till vecka 19, härligt!
    Önskar dig gå en fin tid till mötes med magen i vädret nu i sommar :)
  • germany
    Marioposa & Myran - Jag var likdadan....tänkte som er och vågade knappt ens kika in på någon gravidtråd innan jag själv var ganska övertygad om att pyret skulle stanna kvar hos oss. Men i den nyskapade tråden kommer alla som ni känner igen sedan tidigare från diverse trådar skriva, så det är ändå inte alls lika främmande att ge sig in i den gravidtråden motför helt nya okända trådar.

Ni är så varmt välkomna när ni känner er redo. Och även om jag hinner göra klart min graviditet före många av er andra så kommer ni att kunna ha stor nytta av varandra genom att följa varandra genom detta mirakel. Solig

Pippi - Klart du ska komma dit du också! Du med flera. Och det är aldrig fel att ha någon som ligger steget före i plusset & graviditeten för då kan man fråga en hel del som den / dom redan har upplevt. Ser fram emot att få ta emot dig som medlem i den slutna tråden. Och jag vill gärna följa dig och se att du också plussar, det skulle kännas fint Hjärta 
  • germany

Myran - Sänder en positiv tanke till dig och tror att det kommer att gå bra med svaret ang. värdet på ditt hcg prov i morgon. Pirrigt & nervöst men ack så skönt när det är gjort och du då mest troligt kommer att få ett glädjande svar.

Kram.

• germany
    myran6801 skrev 2013-05-19 18:51:52 följande:
    Germany finaste, imorgon blir det bara vul inget hcg. Min man följer med som stöd. Kram
    Tror värmen har rört om i min lilla hjärna :). Jag vet ju att det var vul du skulle på ju Drömmer.
    Men hjärnan ändrade om det till hcg, så det kan bli :).  Men ÄNNU bättre att det är vul du ska på. Hoppas att du får inte se bara ett litet hjärta utan förhoppningsvis två st tickande fina små HjärtaHjärta
    Hur som haver så kommer jag att tänka på dig / er från morgon tills du förhoppningsvis då uppdaterarar om något riktigt stort & bra. Så vill jag våga tro i allafall att det kommer att få bli. Solig
  • germany

Myran, vilket härligt inlägg från dig om besked om att du fått titta på 2 fina små pickande hjärtan!!! Fast jag hade det på känn att det skulle vara just ett lyckat ultraljud och så då att det var 2 små där inne Skrattande. Förstår att det känns ofattbart och nästan för bra för att vara sant :) Njut nu av dagens besked och ta väl hand om er, nu och framöver. Kram!

• germany
    Ypke skrev 2013-05-20 12:01:40 följande:
    Myran - alltså vad säger man? Stort fett grattis!
    Hur går det för dig och ditt ruvande? Hoppas allt kommer att gå som planerat, tummar hålls för ett fint Plus
Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?