• germany

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Men Strandhem! GRATTIS!!! Solig
    Vilken härlig känsla för er att ha plussat! Njut nu av det första lyckoruset så ska du se att allt kommer att gå bra längs er nya resa genom graviditeten..
    Visst fick du 2 insatta? Stort grattis igen Skrattande

• germany

Mymina - Tänker på dig och undrar hur det gått för dig?

Pippi - Snart är det din tur! Jag hoppas att resultatet med antal ägg, befruktade och överlevande och så det viktigaste av allt...plusset ska tillfalla dig / er denna gång. Håll hoppet uppe Glad

• germany
    Mymina skrev 2013-07-31 18:21:24 följande:
    Vilka härliga nyheter Strandhem! Blir verkligen glad för din skull Glad

Pippi: Nu är det din tur och jag hoppas, hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig! 

Fick själv besked att jag inte är gravid och har börjat tänka på ett nytt försök. Har mailat lite frågor till kliniken där jag hoppas få svar över varför det endast blev ett embryo av totalt 12 ägg som klarade sig fram till insättningen. Minns att du Pippi var i en liknande situation och blev ekonomiskt kompenserad inför nästa försök.

Kram alla {#emotions_dlg.flower}   

Jag hoppas att ditt nästa försök kommer att bli ännu bättre och att det blir bebis av det hela.
    Kram!
  • germany

Åh, GRATTIS Pippi till att du nu ruvar på två småttingar.
    Önskar dig all lycka till nu och håller tummarna stenhårt att det ska gå vägen (och så hoppas jag lika mycket att du får en blastis till frysen också, alltid skönt att ha något där också utifall att och så även för ev syskon längre fram Solig)
    Kram

• germany

Var härligt Pippi att läsa om du plussat och därmed är GRAVID!!
    Det var verkligen goda nyheter Glad.
    Stort GRATTIS och njut nu av den första underbara känslan att du lyckats.

PS: Jag är nu lycklig mamma till en helt underbar liten dotter som föddes den 18 aug.
    Nu börjar livet på riktigt Solig.

Kram!

• germany
    Pippi70 skrev 2013-08-28 18:12:00 följande:
    Ps: mitt andra hcg var 1680. Det har mer än fördubblats varannan dag:). Ska ta ytterligare ett nytt om en vecka och VUL i slutet på nästa vecka.
    Låter ju hetl underbart strålande ju!
    Vad hoppas du själv på? En eller två? Drömmer

Nu vaknar liten i vagnen så jag hann inte skriva så mkt mera....men kikar in vid tillfälle, ville ju skriva till flera som det nu händer saker hos. Vi hörs!
  • germany

Pippi - Du har rätt, vi är så många som blödit och mist graviditetssymptom och ändå så sitter många av oss här i dag med våra barn och flera som fortfarande är långt gångna i sina graviditeter. Men när man blöder så tänker man ju alltid missfall och så känner man efter och tycker att alla symptom är borta. Men kom också ihåg att symptom kommer & går i början, utan att det är något fel eller missfall på gång.

Att dina blödningar upphört istället för att fortsätta tycker jag låter positivit. Både jag och Myran blödde ju och om jag tänker tillbaka på mina egna blödningar så blödde jag första gången riktigt mycket och det var klarrött blod som rann ner i toastolen, sedan hade jag i några veckor mer eller mindre blod och brunfärgade rinnande flytningar, men allt var i sin ordning.

Försök få komma på ett VUL så snart du kan för att få se att allt är i sin ordning, då blir du lugnare. Om det skulle vara missfall så slipper du också gå omkring och oroa dig i onödan utan kan i såfall släppa allt och börja bearbeta sorgen istället. Men återigen så tror jag att du fortfarande är gravid.

Ta det lugnt och vila som du redan gör och så försöker du tänka positivt (även om det är svårt...). Och en koll på gynakuten skulle jag tro kan lugna dig. Vi är nog många som sökt akut hjälp för våra blödningar och det känns altid bättre att kolla istället för att våndas.

Tror på dig & din graviditet fortfarande Pippi Hjärta.
    Kram!

• germany

Pippi - Din hcg-stegring verkar ju mkt bra! Hoppas du kan slappna av lite och återigen glädjas åt att du är GRAVID Solig.

Callimero - Hoppas att ditt 1:a ÄD försök blir lyckat. Hålller tummar för dig längs vägen.

• germany
    callimero skrev 2013-09-13 12:16:55 följande:
    Nu är Procren-sprutan tagen igår och jag är därmed på g. Hänger gärna kvar här även om det nu inte blev Spanien vi valde.
    Heja dig Callimero! Så roligt att du är på gång och jag önskar dig ett fint resultat från början och så då till det efterlängtade plusset som slutligen bara SKA bli en (eller kanske 2) bebisar för dig Solig.
    Förresten, vill du sätta in ett eller 2 embryon om du får möjligheten?

• germany

Xxxxxxx=2 - Önskar dig lycka till också och så skönt att passa på att semestra lite mitt upp i det hela.
    Njut av både det ena och det andra Glad

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?