• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Nu är beräknad äl passerad, dags att invänta 21 september nu då. Hålla tummarna behårt i två veckor ;)

Soffi, när är det dags för bim? :)

• Soffipropp

Jag har BIM den 12 så det är snart. Men vågar inte riktigt att hoppas att det tagit sig.

• Soffipropp

Ja det hoppas ju jag också innerst inne. Men man har ju blivit så besviken nu i så många månader.

• Majandra

Ja jag förstår hur du menar. Känns lite naivt att man tror man ska plussa nu. Men det är då plusset kan komma som ett brev på posten :)

• Soffipropp

Kunde inte låta bli att testa nu. Men det var negativt:( har ju BIM på onsdag så det är ett par dagar kvar men blev besviken ändå.

• Angie08

Håller tummarna för att du får plus, förstår att det är jobbigt när man får negativt men det är ju ändå 2 dagar kvar :) 
    Vad som helst kan hända.

Svar på tråden Vågar man testa?