• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Alltid lika jobbigt. Vad tråkigt Soffi. Kanske är meningen du ska få en junibebis istället :)

Här rullar det på, äl+6 idag och snart dags för helg. Då går dagarna lite snabbare :)

• Angie08

Soffi: Jag tror också du får plus snart :) bara att inte ge upp.

Ja de går mycket fortare på helgen, känns knappt som man får någon :P 
    Då e de dags för bim snart :)
    Har ni "fått till det" bra under äl? :)

Jag ska på KUB på måndag och det ska bli spännade :) Hoppas allt går bra där..  

• Majandra

Åh så spännande med kub och en till tjuvkik :)

Joo det blev ganska så bra innan äl där, hade beräknad äl i fredags och äl-flytningarna slutade på måndag så det borde varit äl där i helgen :) sambon åker bort den här helgen så det gäller att hitta på något eget kul nu så att jag inte bara blir liggandes i soffan och chillar i helgen ;)

• mar121y

utskrivet före sommaren men inte vågat testa det en

• Tjejen2

Vågar man testa är ÄL + 11?

ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 0007 & 0206)
  • Angie08
    Tjejen2 skrev 2012-09-13 15:45:32 följande:

Vågar man testa är ÄL + 11?

Ja det tycker jag :)

• Tjejen2
    Angie08 skrev 2012-09-13 15:49:52 följande:
    Ja det tycker jag :)

Tack!
    ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 0007 & 0206)
  • Angie08
    Majandra skrev 2012-09-13 12:31:47 följande:
    Åh så spännande med kub och en till tjuvkik :)

Joo det blev ganska så bra innan äl där, hade beräknad äl i fredags och äl-flytningarna slutade på måndag så det borde varit äl där i helgen :) sambon åker bort den här helgen så det gäller att hitta på något eget kul nu så att jag inte bara blir liggandes i soffan och chillar i helgen ;)
    Ja det ska bli kul, hoppas jag :) 

Alltid trevligt att se om bebis fortfarande lever :)

Men de e väl skönt att vara ensam lite :) skulle jag inte tacka nej till :P  
  • Soffipropp

Just nu känns det väldigt långt bort att jag någonsin ska få ett plus:( nu efter mensen har min sambo lovat att vi ska "mysa" varannan var tredje dag hela månaden fram till nästa BIM. Funderar på att testa dricka grape frukt juice som sägs ska vara bra.

Svar på tråden Vågar man testa?