• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Det låter bra :)
    Hoppas ni båda får plus snart :)
    Skulle va kul att följas åt genom symptom och ultraljud :)
    Jag ska på kub imorgon, hoppas allt går bra :)

• Tjejen2

Nu har jag beställt en omgång till. så nu blir det efter bim på onsdag19 Sep. Har väl ca 30 dagars cykel enligt det här 18 juli och 17 Aug.

ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
  • Majandra

Ja idag var det dags för kub, spännande :) nu börjar bebisen vara så stor så hon eller han ser ut som en liten människa tror jag. Spännande att kika in lite sådär :) hoppas det blir mysigt idag Angie :)

• Angie08

Tack majandra :) a jag tror att man kan se att det är en människa, så va ansiktet i v.8 då jag gjorde ul, man kunde se näsan :)
    Ska bli spännande. Tråkigt bara att jag är riktigt förkyld :(

• Tjejen2

Min BIM dagen 17/9

ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
  • Angie08

De gick bra :) fin bebis och vi fick bästa resultatet också :) va väldigt skönt :)
    Moderkakan låg bak också så då kanske jag får känna sparkar om några veckor :)
    En väldigt lång väntan till rul som är 29 okt.

• Majandra

Åh vad härligt. Skönt att allt såg bra ut och dessutom att moderkakan ligger i bak. Mysigt med sparkar :)

• Tjejen2

Nu har man fått svar. Varför jag hade så himla ont nertill. Mensen var punkligt. Har fått den nu i dag. Har en 30 eller 31 dagars menscykel. Hur gör jag nu då? När ska man försök på nytt igen då? När ska man beställa äl? 

ÄL: 4/10 - BIM: 17/10 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
  • Soffipropp

Åh vad kul med kub och UL. Längtar till jag också får göra det:) idag började myset, så nu är det varannan dag som gäller så gott det går. Då vi jobbar lite olika osv. Så nu hoppas jag att detta kommer bli min månad.

Svar på tråden Vågar man testa?