• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

God morgon. Tyvärr inget plus på morgonen, ingen mens heller. Så nytt försök imorgon om inte tant röd är här :)

• Angie08

Va tråkigt att det inte var plus, men bra tecken att tanten hållt sig borta :)

• Majandra

Ja och hon är fortfarande borta. Inorgon/inatt om jag vaknar och måste kissa så blir det digitalt test :) inget utrymme att tolkas, riktigt nice :)

• Angie08

Gud va spännande :) håller tummar och tår!!
    Hur länge hade du försökt? Hör för mig att det var ganska länge men kommer inte riktigt ihåg.

• Majandra

Ja jag har inte exakt stenkoll men vet att jag tog bort p-staven för åtminstone typ två år sen. Vi tänkte då blir det så blir det, sen typ ett halvår tillbaka har vi börjat sikta på ägglossning men jag känner att det itr funkar att bara sikta på äl. Så framöver, om vi inte lyckas få plus nu, så måste vi ha sex med bebisförsök mer regelbundet och gärna varannan dag. Vill inte riktigt söka hjälp heller när jag är överviktig, är troligen därför det går segt och behöver gå ner i vikt.

• Angie08

Ok, då förstår jag.

Va bra :) då får de väl bli ett test imorgon också då? Eller väntar du med det?

• Majandra

Skumt det här. Men jag skyller lite på att vi inte kört varannan dag och troligen missat äl pga det. Men än finns lite hopp kvar för den här månaden :)

Svar på tråden Vågar man testa?