• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Spännande spännande. Jag hoppas du får ett fint plus den här månaden Soffipropp.

Här är det beräknad äl på fredag, så här blir det mys ikväll när sambon kommer hem och förhoppningsvis på fredag igen. Jobbigt den här veckan att styra upp mys när sambon inte har samma inställning och mer tycker att blir det så blir det. Han känner sig trött efter jobb och träningar och är inte riktigt med på det här med varannan dag. Man kanske skulle gjort som så många andra och skaffat barn det första året man var tillsammans, då var det bus och mys varenda dag ;)

• Soffipropp

Min sambo är likadan. Men nu börjar han gå med på att ha sex regelbundet runt ÄL.
    Du får ta på dig något sexigt så han blir sugen just då innan ni ska till att mysa;) hihi

• Angie08

Tycker det är komiskt att killarna säger blir de så blir de men känner inte för att mysa under våra mest fertila perioder :P
    Men vad ska man säga, killar e killar :)

• Soffipropp

Ja killar är killar;p annars går det minsann bra för dem att mysa när man inte är fertil;) fast samtidigt förstår man dem, det blir ju som ett tvång och även ibland som ett stressmoment. Hoppas det tagit sig denna månaden så man kan slappna av lite med mysandet;)

• Angie08

Jo de e klart, fast det blir lite tvingat och stressat för båda parterna :) fast vi vill de ju mest så kanske är därför det är lätt för oss att vara så "på" :)

• Soffipropp

Killar har väl helt enkelt inte lika bråttom att skaffa barn som vi kvinnor har;)Har du fått någon liten mage än då Angie?:)

• Angie08

Mage har jag fått, tror att den är för stor för min vecka bara :) hoppas bara jag kan dölja det på jobbet några veckor till :) stora kläder som gäller.

• Majandra

Så mysigt med en liten bebismage :)

Sen så är det väl kanske lättare för oss som inte behöver prestera, få orgasm på beställning så lättare för oss att baka bebis ;)

Ja nu hoppas vi att det blir fina plus till majbebisar så man kan mysa som vanligt och slippa hålla koll på fertila perioder :D

• Tovo

Åh nu är jag riktigt bebissugen men min käääre make vill vänta nån månad till, han har förklarar varför men ärligt talat förstår jag inte riktigt... Ja ja har iaf förut haft lätt att bli gravid men man är ju äldre nu så vem vet! Längtar iaf massor!! :)) fortsätter hålla tummar för er som ännu inte plussat!

Svar på tråden Vågar man testa?