• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Stiko

Håller tummarna. Min mage var väldigt svullen, gasig bara en vecka efter äl.. Och jag var gravid!

• Angie08

Men nån gång är det på riktigt :)
    Håller med stiko där, jag hade också svullen mage ganska snabbt :)
    Hoppas såå att du får plus :)

• Soffipropp

Jösses vilka humörsvängningar jag har idag. Tempen låg på 37,3. Lite högre än vad jag brukar ha. Det molar lite i magen emellanåt också. Hoppas hoppas

• Angie08

Hoppas också att du är gravid :) 
    Vågar inte säga något för när jag trott de tidigare har de inte varit så. 
    Men jag väntar med spänning :)

• Soffipropp

Nej precis så har det varit för mig också. Men man hoppas ju varje månad. Det här är 7:de försöket nu

• Angie08

Håller tummar och tår för dig :) 

Majandra: hur går det för dig? E väl snart bim för dig också igen? :)  

• Angie08

På mig steg den från 36,4 till 37,1. Har hört att det ska stiga en halv till en grad när man e gravid. Men man ska ta tempen direkt på morgonen :)
    Hoppa du inte tar illa upp nu men jag kan inte göra annat än att tro att du är gravid :)

• Soffipropp

Ja jag tog ju tempen en gång imorse i sen tog jag för skoj skull på eftermiddagen. Ja jag hoppas ju det. Det känns ju nere i magen hela tiden, det sticker nästan o molar. Humöret åket ju upp o ner hela tiden. Men det är ju en hel vecka till BIM.

• Angie08

Det finns ju tom de som plussar innan bim så klart man kan känna symptom innan också :) även om det är en vecka :)

Svar på tråden Vågar man testa?