• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Majandra

Ja jag tror kanske att jag ska testa bim-1 den här gången, söndag är en bra testdag. Om det blir plus kan det bli svårt att koncentrera sig på måndag :) Ska leta rätt på det digitala testet jag gömde när vi skulle få besök förra månaden, undra var jag gömt det...

• Majandra

Ja det jag kommer ihåg var mer att shit jag kan ju inte gravtest liggades framme när de kommer och hälsar på. Så snabbt ner i ngn låda eller in i ngt skåp haha. Köper alltid tvåpack, om det blir minus så kan man spara till nästa gång och blir det plus så vill man ju ta ett till. Sen blur det ju billigare oer styck och fler köper man ju ändå ;)

• Soffipropp

Hoppas du får ett fint plus Majandra. Här har vi precis myst till det;) försöker köra varannan dag nu o se om det hjälper.

• Majandra

Tack så mycket. Låter toppen det Soffi. Själv ligger på soffan och har ont i magen efter en alldeles för god lunch. Skönt att ligga stilla då istället för att gör ngt viktigare ;)

• Majandra

Då kom mensen idg två dgar innan det var tänkt. Jag vet inte om jag ens förväntar mig att få ett plus längre...

• Soffipropp

Åh vad tråkigt Majandra:( det är bara kämpa o ta nya tag. Så kände jag också när mensen dök upp men sen får man upp hoppet lite igen

• Majandra

Ja det är lite samma samma här varenda månad känns det som. Blev totalt förvånad när jag gick på toa tidigare idag. Hade inte ens förväntat mig den än. Men äl var väl antagligen när jag började få älflytningar och var iväg på min dumma jobbresa :(

Svar på tråden Vågar man testa?