• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Om du inte har testat så kanske du borde göra de :)
    Kan ju vara så att du är gravid trots mens, eftersom den va sparsam.

• Majandra

Bara två dagar nu Soffi, jag håller tummarna som tusan nu här borta.

Här har äl-flytningarna slutat så kanske att vårat enda försök kring äl var rätt placerat i söndags :) nu börjar två veckor lång väntan igen ;)

• Soffipropp

När jag kissade förut o torkade mig kom det lite rosa/brunt biege aktigt på pappret. FAN om det är mensen som kommer redan nu:( orkar inte mer

• Angie08

Majandra : hoppas ni prickade äl :)

Soffi: måste inte vara mens på g. Hoppas verkligen inte det .

• Soffipropp

Ja lite rosa aktigt bara. Hoppas det inte kommer mer. Men det känns inte som jag har någon tur just nu så mensen dyker väl upp;(

• 3 barns mamma84

Hur går det för er ?
    Här blev det blankt - totalt - gör ett sista test imorgon och sen får mens jävelen komma har ingen mensvärk alls ! 

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Soffipropp

Ja du jag vet inte hur det går riktigt. Hoppas inte mensen dyker upp här. Men känns som det då det kommit lite rosa aktigt här nu

Svar på tråden Vågar man testa?