• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Beetle

Det är du inte ensam om ;) kan man titta för mycket kanske? Min fetish kommer säkert helt också hållet ifrån porren

• Anonym (Lovisa)

Jag blir väldigt tänd på män i snickarbyxor, fråga mig inte varför. Min pojkvän har en liknande fetisch och tänder på sjuksköterskor i uniform så vi spelar ofta rollspel och klär ut oss till dessa två yrkeskategorier och sedan lever ut våra fantasier Skäms

• aeg
    Pussan skrev 2017-10-22 00:04:43 följande:
    Jag gillar porrfilm

Jag blir skrämmande medryckt då min "kvinna" ( i detta fall mitt ex ) "som en blixt från klar himmel" och i motsats till den allmäna uppfattningen (tabu-faktorn gör det ytterligare tillspetsat) uppmuntrad av porrklippet hon efter några månaders relation delade med mig då vi började leka "den onämnbara fantasin" med regelbundenhet.

I hennes fall var filmen och hennes centrala tänk något annorlunda men du var så nära att jag sitter här i min ensamhet och undrar om jag skall in och streama den fimade fantasin. (med amatörer givetvis)

Det klippet är nog med överlägsenhet det klipp jag använt själv. 

Tack för påminnelsen. :)

(som tack för hjälpen kan jag pma klippet till dig om du blivit nyfiken)

• Lundqvist76

Mina kinks och fetisher är av sådan art att skulle jag yppa dem här så kommer moralkakorna farande innan man hinner säga "glass" och påhoppen om vilkenmilt sagt "udda" människa man är.

Men vill ni ändå veta så är det bara att lassa iväg ett pm. ????

• gnurlewigen
    Blixtmannen2 skrev 2017-10-30 11:35:04 följande:

Strumpbyxor, stayups och överlag genomskinliga underkläder

Stayups, höfthållare, lingerie, div. sexiga undertyg

Äldre (min. 15 år)  gifta kvinnor.

Att spruta oskyddat i en annans manns kvinna.

Att dom tänker/fantaserar om mig när dom ligger med maken

Lite lyxiga kvinnor, typ "treat me like lady, fuck me like a whore"
  • Meatballsurgery

Listan den är lång den men vi kan ju börja med just den som alltid får mig att gå igång.

Ser jag ett par trosor på en kvinna så blir jag automatiskt hård, kan vara troskanten som precis syns över jeansen, kan vara hela alltihopa genom att npgo har kjol och särade ben. Spelar ingen roll hur jag ser dem eller vilken typ av trosor det är.

• Anonym (Colombia)

Älskar kvinnor i åtsittande tights, träningsleggings. Också gravida nakna kvinnor samt att ge och ta emot oralt i analen! ????

• Vila365

Älskar att slicka tjejen när hon sprutar mig i ansiktet när hon kommer

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?