• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Polygamen)

Min fetisch har alltid varit ärliga och ömsesidiga äventyr inom swingersfären.

Nu har jag bestämt mig för att bejaka denna läggning så modigt och vågat jag bara kan.

Extra man till min framtida kvinna

Extra kvinnligt bidrag

Parsex

Vara extra manligt tillskott för ett suget par.

Alla 4 med heterosexualitet hos männen

Alla 4 lika spännande.

Alla 4 sedan ett tag tillbaka bevisat realistiska att syna närmare i sömmarna.

Av olika orsaker är bara ett alternativ till fullo upplevt.

Nu hoppas jag få privilegiet att få slippa dö nyfiken. 

• Anonym (Blöjan)

[quote=78116147][quote-nick]Anonym (Ddlg) skrev 2017-10-19 23:24:59 följande:[/quote-nick]Jag älskar känslan av att få ha en tjock plastig blöja tryckt mot min stjärt och mitt underliv.[/

Några härliga favoritblöjor?

• Zfinx

Älskar att se kvinnor njuta och få ordentliga orgasmer....helst när jag slickar....

• Anonym (Tabu)

Tänder på trossniff, gravida, mogna mulliga kroppar med mycket former och gärna underbara hängbröst samt familjerollspel

• d6h

Stora, rosa och puffiga vårtgårdar. Konstigt egentligen, då min första förälskelse hade det, men då gjorde det mig avtänd.

• Beetle

Att spruta en tjej i ansiktet.. kan det vara en fetish? Iaf det härligaste som finns

• Pussan

Killar i jeans, helst väldigt slitna och väldigt trasiga, utan kalsonger med en stenhård kuk som står rakt ut när han/jag knäpper upp knapparna (det ska vara knappar i herrjeans!). Sen ska han knulla mig med jeansen på medan jag är naken. 

• Pussan
    Beetle skrev 2017-10-22 00:03:19 följande:

Det där lät väldigt porrfilmigt Pussan :)

Jag gillar porrfilm
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?