• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anna Paulita

Fetish är kanske att ta i, men jag är väldigt förtjust i mäns händer. Sedan tycker jag om att se hur lårmusklerna på män rör sig under byxorna när han kör bil. Och män i skjorta.

• IsDimma

Rena uttalade fetischer så är dom två. Ben, nyckelbenen framförallt men jag gillar andra ben i kroppen med. Och wet, att få, inte ge själv. Annars så gillar jag en dominant man som har full kontroll över mig och gör precis vad han själv vill med mig men att kalla det för en fetisCh hos mig är att ta i.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Mej)

Ögon, den rätta blicken gör mig galen. Likaså händerna!

• ELS

En dominant hårdhänt man, gärna en mörkare röst
    Piercingar i ögonbryn, tunga eller bröstvårta tänder jag enormt mycket på. Stora muskulösa ryggtavlor ÅÅH!!!!!!!!!!
    Kanske inte är någon fetisch..?

• guybrush

- Äldre kvinnor som bryr sig om sitt utseende, 45-55
    - Högklackat. Benen blir snygga.
    - Slicka analt

• Anonym (maid)

Förkläde och diskhandskar är urläckert, gillar kläder i blanka glatta materiel exvis förkläden gärna plastade men även regnkläder helst sådana av galon.

• HelenStrand

Jag har en lite udda fetisch. Jag gillar när bilen är lite svårstartad...
    En väldigt udda vardagsfetisch har jag förstått. men det är något jag kan kontrollera någorlunda när jag vill att det ska hända.. ibland händer det bara och kan vara oerhört tändande.. Det är en gammal bil från mitten av 80talet.
    Men det händer att jag "klär upp mig" och tar bilen en sväng och får utlopp för min fetisch..
    Och behöver heller inte fundera på varför jag har den då jag vet precis när jag fick upp ögonen för den. 
    :)

Gärna svar och funderingar från kvinnor med :)

helenstrand@yahoo.com

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?