• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-04-12 15:45:12 följande:
    Nu ska vi väl inte kapa tråden egentligen... Men det var just orden "inte bara sexuellt" jag reagerar på. För mig låter det som att du har en slav inspärrad typ...

Jaaaaaaa!

Helst någon som inte vill.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Dominant
    Anonym skrev 2012-04-12 15:45:12 följande:

Nu ska vi väl inte kapa tråden egentligen... Men det var just orden "inte bara sexuellt" jag reagerar på.
    (Att den typen av spel görs i sovrummet, eller med anspelning på sovrummet har jag naturligtvis inget emot).

Så homosexuella som är ett par och håller varandra i handen utanför sovrummet bör alltså förbjudas?

Tycker det låter som du har någon form av stenåldersmentalitet. Låt istället vuxna samtyckande människor få göra vad de vill med varandra utan att försöka skjuta din tvivelaktiga moral på dem.
  • Helia

Varför kommentera någon annans fetish med negativa och nedlåtande kommentarer?!

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Sommarfjäril
    Anonym skrev 2012-04-12 15:23:11 följande:
    Oj, hoppas du aldrig får din önskan uppfylld. Läskigt.
    För mig är det superläskigt med trångsynta, fördomsfulla människor.
  • Obsidian

Min fetisch är ju knappast hemlig. Men jag gillar verkligen att klä mig i korsett, stay-ups och högklackade skor. Att klä upp mig och verkligen se hur en annan person inte kan slita ögonen från mig, det är så tändande. Även att addera foto och film till sexet är även något jag verkligen gillar.

• Anonym (170+)

Sportratt med sömmar och snabb bil gör mig sugen, älskar att köra.

Får väl sära för MC-polisen för att rädda körkortet nån dag och hoppas på det bästa, haha.

• Anonym

jag har ingen fettish fyfan va tråkigt Gråter

• Sephrenia89

Korsetter och läckra skor med massa spännen och sjuka klackar är sexuellt upphetsande att ha på sig, att det spänner och för att det väcker mot partens intresse löjligt lätt så man kan dominera lite med "se men inte röra" metoden ^^

• kire
    Anonym skrev 2012-04-12 15:23:11 följande:
    Oj, hoppas du aldrig får din önskan uppfylld. Läskigt.
    Trångsynt och fördomsfullt, har du inte funderat på att en undergiven kvinna (eller man för den delen) VILL bli ägd? Dessutom, till att börja med, så är det ju den undergivne som avgör av VEM och därefter brukar ju två individer i ett sunt BDSM förhållande också ha klart för sig inom vilka gränser begreppet ägd håller sig.

När jag har träffat och haft relationer med undergivna kvinnor så har det rört sig strikt på det sexuella planet, roar varken mig eller någon jag träffat att flytta ut begreppet ägd till det "vanliga" livet. Däremot är det en oerhörd kick att se, uppleva vad det gör med min kvinna när jag tar över kontrollen över det hon upplever, vad hon får, hur hon får det. Se henne kåt och upphetsad bortom all kontroll. DET är att äga och det handlar om njutning. För henne, för mig, för oss.
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?