• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Kinky light)
    Anonym (tjej) skrev 2012-04-12 16:13:52 följande:
    Hur rösten ändras när killar är förkylda... älskar det!
    Ja! det gillar jag också fast på kvinnor då.
    En hes kvinnoröst är jättesexigt. 
  • babygirlie08

Jag älskar att klä mig sexigt, utmanande men med stil. Dyra högklackade, Loboutins, ger mig en extra kick! Verkligen! och älskar män (eller hellre kvinnors) blickar på mig när jag går på stan eller med den jag är med!

Annars är jag sjukt galen i att vara undergiven. En riktig slampa i sängen eftersom jag är så "korrekt" i min vardag!

• droppen25

Att träna eller simma kan göra mig upphettsad.
    Inte så att jag får stånd men lite sugen blir jag allt.

• Anonym (Lillan)

Jag tycker om att ha blöjor på mig.

• Anonym (Blöjan)
    Anonym (Lillan) skrev 2012-04-13 14:59:27 följande:
    Jag tycker om att ha blöjor på mig.
    Tycker jag med.
    Det finns inget underbarare än känna en mjuk blylsig blöja mellan benen
    som TAR den plats den behöver....
    "dräggel, dräggel"...  hi hi
  • pojken81

Jag har ett flertal:
    - Bröstmjölk
    - Slicka analt

mfl.

• Anonym

gillar att bli piskad men det ska vara av något man" hittar hemma" blir oftas någon form av sladd typ mobilladdaren, mkt sladdar som glappar här hemma ;)

• RebornEve

Jag tänder på händer.. Jag tittar alltid på hur män använder sina händer och hur händerna ser ut.
    Sen gillar jag läderbälten, gillar ljudet somblir av att bältet dras ur hällorna

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-13 19:57:00 följande:
    gillar att bli piskad men det ska vara av något man" hittar hemma" blir oftas någon form av sladd typ mobilladdaren, mkt sladdar som glappar här hemma ;)

Fast måste tilläga att jag inte tänder på sladdar för det, men gillar liksom att man bara tar något man har, skäp fungerar ju också bra :)
  • Anonym (Mmmmm)

Jag tänder oerhört mycket på män som stönar (äkta) vid sex. Och jag tänder på att få höra mitt namn under sex.
    Sen kan jag bli kåt av att åka bil när mannen kör. Om han inte kör mesigt.. Kan finna det både manligt och sexigt.
    Och så kan jag bli kåt av att se män pyssla med nåt de är väldigt bra på, oavsett om det är ekonomi, segling, laga bilar eller vad det än må vara.  

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?