• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Olika smak)
    Anonym (Kinky light) skrev 2012-04-12 13:12:15 följande:

Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?

Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  

• Tukt
    Anonym (Olika smak) skrev 2021-03-02 20:01:18 följande:
    Polisen är här
    Inte mer polis än andra. Och rät är rätt och fel är del. Enkelt.
  • Anonym (Mmm...)
    Anonym (Stina) skrev 2021-03-02 20:07:02 följande:

Spelar ingen roll på vilken nivå det är. Det är ingen fetisch för det. Det är och förblir vaniljsex och ingen fetisch. En fetisch kräver att det är något som ligger utanför vanlig sexualitet.

Mmm...wet är hett!
  • Perjonsson

Tänka vad vissa är tröga här.

Ska till max dela ut en klassning el etikett utan att veta vad som görs, metod, intensitet, verktyg........Tror jag själv vet min nivå här o vilken smak den har, va.

Hmm. Säger byråkraten. Vi måste utreda om var gränsen för vaniljsex är så att vi kan separera folk åt och placera in dom i något fack.

Oj jösses han kissade henne i rumpan....Det är fan inte normalt o han o henne måste vi stoppa in i fetischboxen. Men vänta han lider av gravt synfel o körde den av misstag i 2an när inkontenensen slog till. Stoppa pressarna. Dom måste genast återföras till vaniljfacket och remitteras till optikern.

• Anonym (Ronny Ronnysson)

Grisnosar, trynen och sötgosnosar ä min fetish. Så jäkla säxy!

• Anonym (Stina)
    Anonym (Mmm...) skrev 2021-03-03 00:28:40 följande:

Mmm...wet är hett!

Delar inte den uppfattningen, men wet är så pass mainstream idag att jag inte klassar urin som en fetisch.
  • Anonym (Olika smak)
    Tukt skrev 2021-03-02 23:32:28 följande:

Inte mer polis än andra. Och rät är rätt och fel är del. Enkelt.

SKAPA EN EGEN TRÅD. EN SOM ÄR EN SK RIKTIG FETICH TRÅD. TROR FAKTISKT INTE ATT TS HADE SAMMA INTENTION I ÄMNET SOM DU HAR.

Bara trist när folk öppnat upp och vägar berätta och man hela tiden möts av en polis som ska nischa in i ett fack.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Olika smak) skrev 2021-03-03 07:36:13 följande:

SKAPA EN EGEN TRÅD. EN SOM ÄR EN SK RIKTIG FETICH TRÅD. TROR FAKTISKT INTE ATT TS HADE SAMMA INTENTION I ÄMNET SOM DU HAR.

Bara trist när folk öppnat upp och vägar berätta och man hela tiden möts av en polis som ska nischa in i ett fack.

Som man frågar får man svar. Vill man veta vad folk tänder på sexuellt frågar man om det, nämnare man fetischer i frågan så har man nischat in vad svaren skall handla om. Av respekt för folk som har riktiga fetischer tycker jag inte om när man använder begreppet respektlöst utan att först ha tagit reda på vad en fetisch är.
  • Anonym (Stövlar)
    Perjonsson skrev 2021-03-02 19:33:22 följande:

Ni 2 här ovan får tycka vad ni vill men i mitt fall är det inte alls i nivå som ni väljer att tro.

Det är en fetisch. Bye.

Det är inte ?nivån? som avgör, utan vad man tänder på.
  • Anonym (LLL)

Bära en tjock blöja gärna med en body eller tights, som håller den på plats. Känns så förbjudet och kinky, samtidigt som det ger en skön känsla.

• Anonym (Kille)
    Anonym (LLL) skrev 2021-03-28 14:08:08 följande:

Bära en tjock blöja gärna med en body eller tights, som håller den på plats. Känns så förbjudet och kinky, samtidigt som det ger en skön känsla.

Älskar också blöjor! Men hade velat att min flickvän ska ha en blöja på sig men hon vill inte :/ Tycker även det är så ofantligt sexigt att se tjejer i vanliga vita pull ups! Sen när man myser och ser på en film ihop, så ligger man i soffan eller sängen ihop nära varandra och känner man blöjan mot sin kropp😍 älskar verkligen materialet, passformen och hur se ser ut!! Dock så har jag inte hittat någon likasinnad som mig ännu.

Har dessutom en annan fetisch, tänder så ofantligt mycket på mjuka och runda magar! Jag gillar också att mata tjejer och få de att gå upp i vikt så att de kan få en ännu större mage och fetare ben. Tycker det är så fruktansvärt sexigt med en lite större kvinna, men som med nån sa här innan så är lagom bäst, upp till 130 men kan va högre om det är bra form på allt! Har inget emot tjejer som väger 60 kilo men då gäller det att hon vill ha på sig en blöja!
  • Anonym (Se skillnad)

Har läst många av svaren här inne och många av er.. låt säga majoriteten vet inte vad fetisch är. Det är inte en fetish att gilla att spruta nån i ansiktet. Det är en kink. Det är inte fetish att dela fru med nån. Fortfarande en kink.

En fetish är en sexuell dragning till ett objekt eller kroppsdel. Som i outsiders. Nån blir kåt av skogen o gnida sig mot en sten. Eller bli sexuellt upphetsad av att ha strumpbyxor på sig. 

• Anonym (Fetishist)

För mig den perfekta lapparna eller gröna ögon....

Bindor ...döften av anvant trös skydd  eller tampong

Röd lapstift.....på en kvinna eller på mig själv eller döften av den ...mmmmm inget mer härligt

• Anonym (Fetishist)

För mig den perfekta lapparna eller gröna ögon....

Bindor ...döften av anvant trös skydd  eller tampong

Röd lapstift.....på en kvinna eller på mig själv eller döften av den ...mmmmm inget mer härligt

• Gaskarl
    Miss Sunny skrev 2024-10-01 12:40:44 följande:

Vet inte om man kan kalla det fetish, men jag är svag för (mkt?)yngre män.

Det är ingen fetisch. 
  • Anonym (Fetishist)

Andå roligt.....hur gammal är Miss Sunny undrar man
  • Miss Sunny
    Anonym (Fetishist) skrev 2024-10-01 13:50:43 följande:
    Andå roligt.....hur gammal är Miss Sunny undrar man
     65
  • Anonym (Se skillnad)

Hur mycket yngre? 18-25?
  • Anonym (Trostokig)

En väldigt djupt rotad fetisch hos mig är trosor.

Både att själv använda (jag är man) men även att ta på, lukta, smaka och se andra ha dem på sig (män och kvinnor)
    Känslan av materialet, hur de ser ut osv.
    Har ingen speciell modell, färg eller material, utan allt från söta bomullstrosor till string i lyxigt siden.
    Men, det stannar vid trosor.
    Övriga underkläder är visserligen fint, men ingen fetisch.

Tror dock att det är en av de vanligaste fetischerna hos män så snart är den väll vanilj... Haha

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?