• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Man 30+)

Jag har nog en udda fetisch, skulle jag nog tro. Nog för att jag gillar den :)

Jag har en fetisch för en tjejs andedräkt, jag tänder på att man blåser på varandra och luktar på varandras andedräkt.

Denna fetisch har jag haft sen tonårstiden, tycker att en få känns hur en tjejs andedräkt luktar är väldigt sexigt och kan tända väldigt mycket på det.

Men inte dåliga andedräkter, såsom vitlök, cigarettrök, alkohol och annat som luktar illa av.

Nej, mer normal neutral andedräkts lukt gillar jag ;) brukar kalla den för "fasta andedräkten" den lukt man får i munnen när man inte har ätit något på flera timmar och man är hungrig.

• Anonym (flygvärdinnor)

Jag är svag för flygvärdinnor....uniform,fixat hår,nylostrumpor, sminkade
    och klackar. Mums...

• Anonym (Colombia)

Vill lägga till att bli kissad på. Gud vad det är härligt.

• Litenmenhård

Jag är analfixerad. Det kanske inte är en fetisch direkt, men jag älskar rumpor! .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Hmm)

Så svårt att välja ... många "turn-on" har man ju..
    Ögon, leende. uppsatt hår och kvinnlig nacke, bröst - gärna med hårda vårtor.
    Midja och höfter, päronröv, skinkor och en välsmakande fitta (rakad eller inte) Har oftast tänt mer på kvinnor med former har jag märkt. 
    MEN - allt börjar med personligheten, måste finnas något som väcker intresset.
    Då hittar man säkert något som triggar intresset vidare.

• Tukt
    Man1967 skrev 2020-12-06 17:05:22 följande:

Cuckolding/hotwifes är min fetisch

Är inte en fetisch.
  • Tukt
    Anonym (Hmm) skrev 2020-12-06 17:33:34 följande:

Så svårt att välja ... många "turn-on" har man ju..
    Ögon, leende. uppsatt hår och kvinnlig nacke, bröst - gärna med hårda vårtor.
    Midja och höfter, päronröv, skinkor och en välsmakande fitta (rakad eller inte) Har oftast tänt mer på kvinnor med former har jag märkt. 
    MEN - allt börjar med personligheten, måste finnas något som väcker intresset.
    Då hittar man säkert något som triggar intresset vidare.

En turon-on är inte en fetisch.
  • Anonym (Hmm)
    Tukt skrev 2020-12-06 17:59:56 följande:
    En turon-on är inte en fetisch.
    Varför inte? Hur vet du min skillnad mellan turn-on och fetisch?
    Handlar väl om grejor man ALLTID går igång på eller?
  • Tukt
    Anonym (Hmm) skrev 2020-12-06 18:43:04 följande:
    Varför inte? Hur vet du min skillnad mellan turn-on och fetisch?
    Handlar väl om grejor man ALLTID går igång på eller?
    Hur jag vet? Du skrev det ju själv! Skrattande
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?