Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

God morgon..
    Ingen sömn i natt heller? krypningar å kroppen vill inte komma till ro.. Sen kom en liten tjeja springandes för nån timme sen å va helt hysterisk, hon hade hittat en fästing på sitt ben =(

Nationaldagen idag då å hoppas ivrigt på att värkarna ska dra igång, vill ha min bebis nu <3 <3

• Butterflie

Håller helt med å hoppas innerligt de har eller kommer att dra igång för dig idag Kia.

Oss andra med

• Butterflie

Har inga känningar heller, å bebis har blivit mycket slö.. Fick putta å greja på magen förut för å få känna lite rörelse, man blir ju lite orolig annars..
    Men tror inte bebis vill komma idag heller dock =/

Kände lite på tappen igår som satt riktigt långt upp, gick inte å avgöra om jag var lite öppen eller ej, men kanten var sladdrig å typ gropig eller nej veckad.. förstår du hur ja menar?
    Det ömmade i ryggen å kändes som om saker började hända efter, så tänkte att ja känner en gång till då men nepps då gick den inte att hitta =(

Ömmar i ryggen idag med, men tror de e bebis som trycker så.. för ömmar mer om bebis rör sig eller om jag har handen på magen..

Ja de e tråkigt detta med mamma, blev ju gråtfärdig men idag orkar ja inte bry mig.. Hon vill veta först säger hon, men blir de till helgen så tänker inte jag ringa å störa henne på jobbet så då får hon vänta tills hon e ledig ^^

• Butterflie

Samma här Kia =/ Vill inget annat än å åka in nu!

Tycker de e så tråkigt att du ska ha ont hela tiden utan anledning, föda bebis e en enormt bra anledning till å ha ont ju =) Å hoppas du får smärta snart så din väntan e över.

• Butterflie

God morgon, sovit bort hela förmiddag å skulle kunna sova 4h till, e sååå trött å har kallsvettats som en idiot, aldrig svettats så mycket i hela mitt liv.
    Fortfarande inga värkar här heller, men har ont i svanken.. känns som om jag e stel där, spänner mig nog när ja sover antagligen =(
    Börjar få lite smått panik nu, bebis blir ju bata större å större hela tiden å e livrädd att det ska bli en jobbig förlossning, att ja spricker å så =( KOM UT NU!!!

Juli09: GRATTIS!! Gud va kul =) {#emotions_dlg.flower}

Kia, fy vad tråkigt att inget kommit igång än å att du ska behöva må så dåligt då =(
    Kan inte bm göra en hinnsvepning när du är där idag?
    Min sambos kompis tyckte vi skulle ta en vaskrensare eller va de heter som man använder när det e stopp i toan å suga ut bebis.. men ja e inte riktigt med på de noterna haha

• Butterflie

Say what?? Samtidigt?? Det hade ja aldrig velat..
    På KSS så får vi inte ta emot besök, endast pappan får vara med alla andra får antingen vänta tills man kommer hem eller så får man gå utanför bb å träffas.

• Butterflie

Beror lite på när vi får åka hem här. Även om allt gått bra så måste man invänta doktorn innan.. Men vi åker direkt han kollat på bebis..

• Butterflie

Sömnlös natt.. igen =(
    Jag e trött som satan å ögonen går i kors, men håller min kropp med? Ne.. krypningar i hela kroppen, värst i armarna konstigt nog. Trodde det bara satt i vaderna annars, men ial annars så brukar ja köra lite med hantlarna å så försvinner det men nej inte inatt =(
    Magen låter som ett åskmoln, rapar ruttna ägg å känns som om ja har håll..

Suck, bebis verkar ju aldrig vilja komma ut.
    Uppgiven som satan e jag! Visst e bara 3 dagar över tiden, men e sjukt trött i kroppen nu.
    Vill inget annat än att bebis ska komma ut!

Hoppas ni andra fått en bra natt ial =)

• Butterflie

Oj, den 18de.. Om du får så långt fram så måste ja få ännu längre fram om de inte drar igång här kändes inte alls bra!

Strax åka in mot mvc. Orkar fan inte göra ett skit idag. Kom i säng vid 5 i morse å kl ringde vid 7. Mja tråkiga barn känner ja igen, har en som börjar skolan till hösten så hon e ju som hon e just nu.. Hon här ingen separations ångest iallafall. Det hade min stora förra året. Fick ju knappt gå på toa i fred..

Men blir nog bättre efter bebis kommit, dock tror ja min yngsta faller i ålder för hon har svårt att ta att hon börjar bli stor.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?