Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Ja skönt det =) jag gav min sambo en jäkla avhyvling i torsdags så han har allt skärpt till sig..
    Men ja struntar fullständigt i om han är trött, han kan gå å lägga sig tidigare om kvällarna själv måste man vara vaken tills liten somnar å sen gå upp å amma på natten. Å får man nån hjälp tro? Ne bara om man ber om det å vissa saker ska vara så självklara att man inte ska behöva be om det hela tiden.

• Butterflie

Tror du? Mamma trodde att ja fick feber av å överanstränga mig. Har feber igen nu å haft besök hela dagen.

• Butterflie

Mja jag blöder mer nu när a börjat med järntabletterna igen, iof hade jag problem med att få ut all efter förlossningen men sen kom det stora klumpar på kvällen å dagen efter så trodde allt kommit ut.
    Å efter sen så blev det vitfärgat å slemmigt så har haft uppehåll på blödningarna.
    Jobbigt med febern då man blir yr å inte vågar bära lilltjejen..

Väntar tills måndag, har de inte gått över då så får ja ringa säs eller bm.

• Butterflie

Ingen feber än =) Ställde in middagen å har bara vilat hela dagen ist då minstingen varit jätte snuvig.

• Butterflie
    Polarlantis skrev 2012-06-28 06:44:54 följande:
    På BF +3 kom våran guldklimp! Åkte in vid sju på kvällen och vid 02.25 kom han ut med kronbjudning OCH händerna i kors över bröstet med båda händerna vid hakan, han gjorde sig så stor han kunde den busen! 1,5h krystning och 5 stygn blev det men klarade tack och lov ringmuskeln!!! Han vägde 4500g och var 54 lång, blev helt chockad över den vikten, jösses vilken liten klump. Nu är vi hemma och försöker finna ut hur vi ska ha det tillsammans i lilla familjen. Återbesök på bb idag. Skrattande
    Åh grattis grattis =)
  • Butterflie

Min lilla goding mår bra, dock hård i magen =( Så hon har lite ont..
    Hon vägde 4050 i måndags, växt 5cm sen födseln med så hon växer så det knackar, gick bara ner 70g av födelsevikten typ.. men inte alls gått upp mycket sedan i torsdags förra veckan..
    Hon e stor min tjeja mot va de andra var å det märks så att ja gick över tiden, hon han mogna så där inne..
    Fäste blicken direkt, hade tårar å sådant som man annars brukar få vara med å uppleva.
    Känns verkligen att man missat en vecka.

• Butterflie

Emina med mig å pappa 5 dagar gammal.. (min mamma fick vara med på ett hörn med haha å lite av min stora flicka Julia som knappt syns bakom mig)

Emina för 2 dagar sedan (2v å 2dagar gammal)

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?