Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Sf-måttet hade växt så blev inget UL, men ska dit på tors igen om inte bebis kommit å får då tid runt 20de för igångsättning, så nu kämpar vi Kia så vi slipper det..

Har gått ner 2kg med, trodde man gick upp i slutet?!

• Butterflie

Min bm sa att det fanns 4 olika sätt att starta det på..

1. Om man e öppen 3cm typ å tappen e mogen s sticker de hål på hinnorna.
    2. Dropp med hormoner eller va det var som drar igång det.
    3. Gel
    4. Ballong som de fyller med koksalt som utvidgar tappen å va ja förstått så var det i den ordningen de gjorde det med..
    Men ja hoppas bebis vill själv, för även om man vill att bebis ska komma ut så vill ja va lite ovetande än å ha ett datum.

• Butterflie

god morgon/förmiddag..
    Fått sova i natt å nu på morgonen men e lika dötrött för det, antar att det hör till..
    Inga antydningar på att det e dags här heller..
    Bebis vill verkligen inte komma ut =( Å nu börjar vi närma oss sommarlovet med, på tisdag e det skolavslutning i kyrkan på kvällen, på onsdag åker min äldsta till Stellas lekland med fritids å på torsdag e det första dagen på simskolan så känner en enorm press på att bebis måste komma innan måndag å den har inte direkt många dagar på sig heller..
    Hatar min kropp just nu å magen som väger, det e inte kul längre!! Vill bara få hålla i min tjeja ju! Snosa massor..

8 dagar övertiden för dig Kia, lider verkligen med dig å hoppas innerligt det drar igång nu!

• Butterflie

Åh, det låter ju hur positivt som helst =)
    Hoppas nu innerligt att det är en lite bebis som vill komma ut =)
    Sitter här å väntar p att du ska få så en annan kan få sen.
    Tror nämligen att du får innan mig oavsett vad =)

• Butterflie

Förstår dig, man blir bara besviken annars ju..
    Jag börjar mest fundera på om de verkligen räknat rätt på UL:et.. iof kan de inte haft så fel som att från början skulle vi haft 25 maj men 5 juni enligt UL..
    Äsch ja vet inte, jobbigt e de ial..

• Butterflie

Hoppas med att alla får nu =)
    Men kia mest då hon gått längst med sina smärtor.. Även om jag gått över, e slutkörd  verkligen vill ha ut min lilla så har jag inte ont på det sättet so ni andra har.

ja Ann Lis jag känner samma sak, ungen kommer aldrig att komma ut å visar inga tecken på att den ens vill det =(

• Butterflie

Ann Lis, ja det e så jag har när jag menar att jag har ont i blybenet.. speciellt om nätterna då ömmar det som värst.
    Man kan knappt vända på sig å e svårt att ta sig ur sängen, men lättar när man väl står upp..
    Brukar få sova med täcket som en klump mellan knäna.
    Jag har inte ont i nedre delen utav magen men bränner ovanför men beror nog på att magen inte sjunkt, vilket vi trodde men enligt bm så slutar den under tuttarna fortfarande.

Idag ska det ut å åkas bil, 2  utav mina vänners graviditeter startade efter de åkr på skumpiga grusvägar å ja jag tänker allt ge det ett försök.
    Inte för ja tror det fungerar men man kan alltid hoppas =)
    Hoppa studsmatta säger vissa, men det e ju livsfarligt.. Tänk om man drattar omkull, ja e inte smidig annars å kan snubbla på plan mark..

• Butterflie

Ne precis hihi, orkar inte vänta mer nu.. Å antar att de inte går å ringa förlossningen å e dem sätta igång en heller =(

• Butterflie

Samma här, vill bara skrika rakt ut å lipa en skvätt å ja tycker extremt synd om mig själv just nu..
    Sega unge!! Å dumma jäkla kropp som aldrig blir redo =(

• Butterflie

Ann Lis, mja som å trycka på knapp typ.. nu e du färdig bakad bebis..
    Min bm skulle ringa förlossningen på tors om det inte dragit igång då, å han trodde att ja fick en tid runt 20de isf

Min mamma drömde i natt att bebis föds på lör den 16de å då e de dop å så drömde hon att hon fick springa ut mitt i ceremonin.. Iof drömde hon att de blev en pojk med å bm säger flicka.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?