Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Mja kanske e bäst att vänta å känna efter inatt å sen avgöra i morgon bitti hur det blir..
    Hon vill ju så gärna åka. Sen e de ju så svårt att be kompisarnas föräldrar med för man vet inte hur lång tid det tar inne på förlossningen å de har ju med jobb att gå till.

• Butterflie

Kia. när det e dags så åker vi upp till förlossningen å möter upp min mamma som bor 15min ifrån.
    Då tar hon båda mina tjejer å skulle hon jobba så kan min barndomsvän ta dem så länge tills min mamma kommer..

ja visst e det svårt, har som mensvärk som kommer å går, men de känns inte som de värkarna ja hade med min minsta tjeja så tror kroppen luras och det blir inte värre heller =/
    Du e inte öppen lite då Kia å behöver lite hjälp på traven? Tråkigt att du ska behöva gå över flera dagar =(
    Håller tummar å tår att de e våran tur nu, speciellt din så du slipper må så dåligt, ha ont å kräkas =(

• Butterflie

Kia, äsch va tråkigt =( Men du har fler barn sen innan va? De säger ju att de ska gå fortare för varje barn..
    Iofs skulle det stämma så skulle våran redan varit född, men sen e de ju 6årsen sist om de nu spelar någon roll..

Vill att bebis kommer nuuuu!!!! Börjar bli extremt frustrerad här!

• Butterflie

Tycker du ska vila massor Kia för när som så vill bebis ut å då behöver du alla krafter å ja tror att det e när som helst nu innan mig iallafall hihi

• Butterflie

Håller på grejar här hemma jag, har med en massa energi.. vilat näst intill hela dagen så e väl inte så konstigt kanske..
    Sovrummet e sååå tomt, vill fylla spjälsängen med nåt litet å underbart nu ju! Vagnen å bb-väskan står i bilen å kan inte låta bli att gunga lite på vaggan var gång man går förbi den.. suck.

• Butterflie

Vi har inte fått ordning på bebisrummet än, står ett 150kg tung kassaskåp som ska ut som inte ens e vårat =(
    Vi har bett om å få bort det sen vi köpte huset i nov förra året men nepps..
    Vill ha in spjälsängen där ist å ha vaggan breve sängen.. Blir så varmt i vårat rum så måste ha fönstret öppet å vill inte bebis ligger i drag ju..
    Ja visst e det mysigt när pappan gör så hihi =) fast min klättrar mer på väggarna å tjatar med magen att nu e det dags, kom ut nu vill träffa dig.. Börjar bli jobbigt faktiskt. Å varje gång man reser sig så grymtar man lite för det ömmar alltid nånstans å givetvis måste sambon säga: Är det dags?? Ska vi åka? varenda jäkla gång.. vet att han bara vill väl, men tjatet gör mig gråhårig!!
    Hyr bebisskydd på vägen ut från kss så tar med vagnen så vi har nåt att ha bebis i från bb ner till entre plan =)

• Butterflie

God förmiddag, bf idag då men blir nog ingen bebis idag heller va de verkar..

Mitt stora hjärta mötte mig i trappan i morses å fråga:hur går det mamma? Vill bebis ut än? Eller får ja åka till Borås?

Hennes klasskamrat var lika ivrig hon å hade väckt sin mamma kl 4 i morses redan haha.. Goa de är dessa barn.

Idag är ja extremt trött, kom inte till ro natt så har bara sovit 2-3h inatt

Bebiiis mamma längtar efter dig!! Komsikomsi

• Butterflie

Kia, vi kanske får varsitt nationalbarn vore lite kul ju..

Ska till mvc på fre men hoppas ja slipper det.

• Butterflie

Ja alla e ju så väldans nyfikna nu ju.. Fröknarna på dagis ska prata å titta å klämma =(
    Var nere i butiken i morse med å kassörskan skulle även hon på peka att ja nu e det dags snart.. ja idag sa jag.. vilka ögon tanten fick..

Ne urk, kan bara tänka mig hur du känner å mår Kia *styrke kramar*

Men vad sen tid du fick Ann Lis, jag var hos mvc i fredags å ska dit på fredag igen.. Han har inte nämt nåt om igångsättning eller så.. bara att vi ska göra UL om inte sf måttet växt mer denna gången.

• Butterflie

Jaha okejs, e olika överallt ju =)

Måste gnälla av mig lite.. igen.. ovanligt va??
    Blir så irriterad bara! Som ja skrev i lördags om min kära mor där att hon skulle ut å dricka trots att hon lovat att ta mina barn ifall förlossningen kom igång..
    Nu e hon igång igen =(

Hon sa:
    Ja vill bebis komma i morgon eller på tors så går det bra, men p fredag jobbar jag till 12 å kan efter det sen å lör-sön kan ja inte alls utan då får din bror ta barnen..
    För ja va sjuk igår å kan inte va hemma en dag till då..

Seriöst? ja lämnar inte mina barn till min 16åriga lillebror, han har blivit flummig å opålitlig så nej tack å hur kan man resonera som hon gör? Ska ja knipa bara för hon jobbar? Faan va besviken ja blir på henne, har lite annat att tänka på just nu å behövde inte hennes strul.
    Har pratat med min moster å hon tar barnen om det skulle vara som så att bebis inte vill komma innan helgen å hon gjorde även klart att vi kan komma med dem mitt i natten om det vore så.. Inga problem =)
    Sen har tydligen min dotters kompis mamma sagt till min sambo att även hon kan ta flickorna om vi behöver barnvakt.. Alla andra e så snälla å vill ställa upp, men tydligen inte min mamma =(
    E ju hon som tjatat mest om bebis å va kul å en liten till bla bla bla.. Å så beter hon sig så här?
    Blir bara så himla ledsen och det sårar enormt mycket!!

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?