Jaha okejs, e olika överallt ju =)
Måste gnälla av mig lite.. igen.. ovanligt va??
Blir så irriterad bara! Som ja skrev i lördags om min kära mor där att hon skulle ut å dricka trots att hon lovat att ta mina barn ifall förlossningen kom igång..
Nu e hon igång igen =(
Hon sa:
Ja vill bebis komma i morgon eller på tors så går det bra, men p fredag jobbar jag till 12 å kan efter det sen å lör-sön kan ja inte alls utan då får din bror ta barnen..
För ja va sjuk igår å kan inte va hemma en dag till då..
Seriöst? ja lämnar inte mina barn till min 16åriga lillebror, han har blivit flummig å opålitlig så nej tack å hur kan man resonera som hon gör? Ska ja knipa bara för hon jobbar? Faan va besviken ja blir på henne, har lite annat att tänka på just nu å behövde inte hennes strul.
Har pratat med min moster å hon tar barnen om det skulle vara som så att bebis inte vill komma innan helgen å hon gjorde även klart att vi kan komma med dem mitt i natten om det vore så.. Inga problem =)
Sen har tydligen min dotters kompis mamma sagt till min sambo att även hon kan ta flickorna om vi behöver barnvakt.. Alla andra e så snälla å vill ställa upp, men tydligen inte min mamma =(
E ju hon som tjatat mest om bebis å va kul å en liten till bla bla bla.. Å så beter hon sig så här?
Blir bara så himla ledsen och det sårar enormt mycket!!