Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

15 dagar kvar här, lite slem kommer de väl än men antar att den återbildar sig hela tiden..
    har haft en enormt energi hela helgen å grejat i trädgården.. Men nepps ingenting, lite öm då å då i blygbenet men den smärta j hade förra veckan har avtagit helt..
    Så blir det bebis till helgen som ja trodde? nee helgen efter förmodligen.. suck.
    Men men vill ju ha ett juni barn så ska inte klaga, men det e trångt nu å varje rörelse bebis gör känns vill ja lova, fast det visste ni redan hihi för ni har det lika dant.

Äntligen e värmen här!! Hade +27 igår å nu har vi redan +18, de e sååå skönt att slippa alla trånga plagg =)
    Gå runt i en sliten klänning som sitter löst =) Nepps, sista dagen på jobbet idag å jobbar bara halvdag med dessutom å efter det så ska det lyssnas på bebis å se om sf-måttet växt. myspys

Önskar er alla en smärtfri å fin dag, ja nästan smärtfri ial, riktiga värkar hoppas ja ni alla får så ni får se å träffa era små underverk =)

• Butterflie

Mja jag känner mig inte redo, men hoppas ändå bebis kommer snart.

Glömde givetvis trosskydd idag =( blir tokig på dessa vattniga flytningar. Å åkte på å jobba några timmar idag med så känner mig verkligen jätte fräsch..

• Butterflie

Ett år så föddes en pojk 1 jan å va den förste som föddes det året i den staden, även hans pappa var född samma datum å först i den staden.. snacka om å pricka ett datum..

Min syster fyller 29maj så ser hellre att bebis kommer några dar innan eller efter.

Har ial jobbat färdigt nu! Gud vad skönt, iof lite jobbigt med med tanke på att ingen ta över efter mig å då läggs butiken ner =( Men nu ska det läggas ner en massa energi på min flickor ist =) Ja efter prinsessan dop då för det e ju värsta grejen enligt in 7åring haha

Var på mvc ju, sf ligger på 35 nu. magen har verkligen saktat ner, hjärtljudena 128 å jag har gått upp till 70kg, aldrig vägt så mycket innan.. så allt som allt så väger jag + magen ca 18kg mer än innan graviditeten.
    Å har ja tur så kanske ja får behålla några kilon ial =)

• Butterflie

Idag sov jag middag för första gången denna graviditeten, fy fasiken vad gött måste ja säga å vilken energi man fick efter.. tvättat fönster å storstädat massor =)
    Iof så kanske de inte var värt det med tanke på förvärkarna man har nu =( Men fint blir det..
    Kommer njuta redigt av ledigheten nu... underbart =)

Ann Lis:
    Tråkigt att det ska vara en massa krångel hela tiden då =( Hoppas det löser sig ändå.
    Läcker med här en massa och känns som om magen hänger, det borde ju vara ett gott tecken ial =)
    Ute å går, du e duktig du hihi, jag orkar knappt gå ut till bilen jag, satt ner när jag skura skåpluckorna å dammsög under soffan.. Jag e lat och tung..
    Själv e man jätte knas i magen, inte hård utan mer seg.. men efter en tallrik musli så var det som om någon äntligen drog ur korken..

• Butterflie
    Ann Lis skrev 2012-05-23 06:06:00 följande:
    Arg är jag nu!!!! Vaknade kl 3 i natt av att jag hade samandragningar har haft det ända tills nyss,
      men nu verkar det som det har gett sig alldeles,Skrikandes
    det gjorde inte jätte ont men har varit nog smärtsamma så någon sömn har det inte blivit, trodde verkligen att det dragit igång och väntade bara på att smärtan skulle öka och sammandragningarna bli starkare och hålla i sig längre och komma regelbundet, men icke då.....

Sitter nu och tröst äter taco chips och dricker coca-cola som blev kvar från igår..... Urk usch och fy va besviken man blir!!!!!!!!! 
    Förstår det =( Jäkla kroppar vi har till å retas med oss..
    Menar, sen då när de väl e dags, våga man lita på det efter alla falska alarm?
  • Butterflie

Urk, legat med förvärkar hela eftermiddagen.. ont gör det, men som ja trodde så försvann de av en het dusch..
    Trist, men får joina er nu med alla falska alarm =/

Kia82, bara 9 dagar kvar? ojoj när som helst nu då =) mysigt

• Butterflie

God morgon, vilket fint väder vi fått då =)

Hur är det mer er alla? Antar att ni har lika ont i fötter å händer som jag har, ser ju ut som bigfot å inga skor passar, inte ens tofflorna.
    Bebis har kommit på att man kan sträcka på sig å köra in fötterna i revbenen =( Även trycka på nerver så de känns som knivar i underlivet.. Å de e tungt! Tröttnat massor på den här magen nu, vill bara att bebis ska komma ut! 11 dagar kvar men känns som 3år..

När man inte har ont så e man helt lam i kroppen å orkar inget å när kropen väl e pigg å allert ja då värker de på de mest konstiga ställen =( varför e det så för?

Det pratas ju om bb-väskan nu å ja min e packad.. men jag kom givetvis på häromdagen att även flickornas väskor måste packas, smart man är =S
    Känns som man har iq-fiskmås just nu å e senilast i stan..

• Butterflie

Håller med, vi har rätt att gnälla och vara tråkiga..

Var grillfest på dagis igår å vi bor mitt emot så man känner sig tvungen att gå. Men sambon erbjöd sig att ta med barnen så ja fick vila lite. Vet inte va ja skulle gjort utan honom. Världens bästa bonuspappa

Urk ska sitta i bilen en timma idag, min syster fyller 8år så e kalas å så har vi lovat min äldsta syster en cykel med å biltema ligger uppe hos mamma så ska slå 2 flugor i en smäll.

• Butterflie

Samma med mina fötter. De värker å strama :-\

10 dagar kvar, å e hos mamma å hälsar på. Tänkte bebis kanske ville komma ut nu när vi ändå är här.. Men nej.. Skulle inte förvåna mig om de drar igång i morgon igen när vi kommit hem så man måste åka tillbaka upp hit.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?