Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Känner fortfarande inget här förutom förvärkar då.

Upplever också att ju mer bebis rör sig destomer flygningar får ja.. Har alltid trosskydd nu mera.

Tänkte klippa gräset å göra andra tunga saker om 1v eller så. Det kanske pushar på det lite.

Vi gör inga gynna undersökningar här heller så vet inte alls om mån börjat öppna sig eller så. Men märker att mån förändrats där nere ial. Inte lika svullen som tidigare.

Ska sitta ner med min chef idag å hoppas att detta e näst sista dagen ja jobbar.

• Butterflie

Bara 20 dagar kvar här å vill att de ska dra igång men samtidigt så vill ja ha ett juni barn så e kluven.

Men å andra sidan så blir ja glad oavsett vad. Bebis är efterlängtad <3

Men jag tror att ni både får innan mig Hihi

• Butterflie

Blir tokig, letar efter en tunn overall till bebis, e ju ganska kallt på morgonen å kvällen ju..
    Men hittar bara tjocka i fleece å de e ju att överdriva..
    Vad ska ni ha på bebis hem från bb om det e ruggigt ute?

• Butterflie

aaa okej, e så svårt att klä de små.. mina e ju födda i feb å sep. Var lite lättare med kläder då än nu på sommaren..
    Tror man har en tendens att klä för varmt hela tiden..

• Butterflie

Ja jag har med en massa nerver i kläm hela tiden =( Speciellt en som går ut i benet.. inte alls kul..
    Samma här sammandragningar o molvärk i mängder.. duschen hjälpte bara för stunden å sen e de igång igen =(

Blev inget möte med chefen idag, hon hade en massa annat att göra, men jag sa att jag inte orkar mer å att fredag e sista dagen.. Hon reagera väl inte så kraftigt på det men ville prata mer på fredag..

• Butterflie

Äsch ja tycker allt att vi har rätt till å vara lite bittra, gnälliga å jobbiga.
    Slutspurten e en jäkla pärs!
    Eloge till våra män som orkar stå ut med oss hihi..

• Butterflie

Uche =( Då får ni vila extra mycket idag om ni sovit dåligt inatt..
    Själv har man sovit helt okej, iof spring på toa men det hör ju till..
    Men har konstant ont vid blygbenet, fattar inte va de beror på.. har det i viloläge med =( Kanske e huvudet som trycker så emot det..
    Funderar på å baka bullar med mina flickor idag, gör på tok för lite med dem nu för tiden..
    Men blir bättre så fort ja slutat jobba å slipper va hemma runt 7 varje kväll =)
    Vill aldrig mer jobba dessa tider!! Känns som om man missar jätte mycket och försummar barnen..
    uch ångest Rynkar på näsan

• Butterflie

Måste fråga, vi hade sex förut å de va ett tag sedan sist..
    Nu har ja snor ont i blybenet, värken så inihelvete =( Ska det göra det?

• Butterflie
    Ann Lis skrev 2012-05-17 16:08:12 följande:
    Butterflie: När vi ´hade sex för första ggn på länge så fick jag skit ont  och smärksamma värkar i flera timmar och molvärk långt ner i magen, så nog kan de bero på de allt.
    Okej, inte ovanligt då.. tänker faan inte ha sex mer haha.. ne men inte så kul att ha ont efter sen =(
  • Butterflie
    Ann Lis skrev 2012-05-17 16:30:47 följande:
    Nej jag håller med, så sa jag också, fast vi har våll sexat ändå men då har det inte gjort ont alls, utan bara när det var långt mellan...
    okej, ne för nu e de mens smärtor i rygg å svanskottan ömmar.. men får la se, tror inte vi kan sluta riktigt än ^^
Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?