Ann Lis skrev 2012-05-01 00:05:04 följande:
Här är en till, jag kan banne mig inte sommna hur jag än försöker , eller vad jag gjort på dagen. Är dock jätte slut i hela kroppen men kan inte sommna ändå, orka inge mer!!!!
Har varit hos svärföräldrarna på valbumässa idag och fy hade hellre varit hemma... Åkte för att barnen skulle få ha det kul och träffa alla kusinerna men jag önskar jag hade stannat hemma inget givande alls..... Och hormonspel har jag haft tidigt i dag började redan i morse, nej fy dra nått gammalt över sig kanske!!!!!!
Fick ett hormonspel nyss, sen om de beror på att ja bara sovit 3h varje natt de senaste vet ja inte.. men pallar faan inte mer nu, jobbar hela dagarna, kommer hem å grejar här för man kan verkligen inte sitta still.
I fredags var jag magsjuk, kom inte upp nåt men hade ont osv, lördag så fick min 7åring det men det märktes knappt då hon var aktiv å gick till toa när hon behövde kräkas. igår var allt lugnt men idag vakna sambon å va som en unge å kräktes fram tills eftermiddagen. Å nu när ja äntligen tänkte lägga mig å hoppades på sömn å sovmorgon så vaknar min 6åring med magsmärtor å spyr som en gris =( Hon vägrar försöka somna å ligger å tjatar så nån sömn lär det inte bli denna natten heller..
Faan e det för mycket begärt att få sova de sista 4 veckorna innan bebis kommer så man orkar med den lilla sen? Givetvis kan inte min dotter rå för det, men just nu så känns livet så förbannat orättvist =( Å ja jag tycker synd om mig själv!! lipar samtidigt som ja skriver här, jäkla hormoner! Ska bli sååå skönt när denna underbara varelse tittar ut å man slipper va som en tickande bomb..