Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Åh ett bad, vad avis ja blev nu!!
    När vi renoverar badrummet i framtiden så ska det in ett badkar där..
    E ju helt underbart att bada med de små å de 'stora' barnen älskar det med, men dock har vi inget sen vi flytta från lägenheten förra året =(

• Butterflie

Ann Lis, ta en dusch..
    Hjälper inte det mot värkarna så tycker ja nog att du ska åka in..
    E såpass nära liksom, en bit att åka å allt de där.
    Önskar dig ial lycka till å hoppas det e riktiga denna gången {#emotions_dlg.flower}

• Butterflie

Måste gnälla av mig lite!

På tisdag e bf, så ja bebis kan komma vilken dag som helst. Min mamma ska a mina flickor medans vi e inne på förlossningen.. men problemet e bara att om värkarna drar igång på lördag eftermiddag/kväll så e inte hon hemma för då e hon hos min moster på cruising å har givetvis druckit.. Min andra moster kommer också att vara där.
    Vilket känns åt helvete, visst de kan inte sitta hemma för min skull men om man har lovat nåt å vet att det e så nära tills ens barnbarn kommer så kan man väl ial va nykter?
    Eller e det för mycket begärt?
    De tar lika lång tid för henne att åka hem ifrån min moster som de gör för oss att åka hemifrån upp till henne..
    Så om bebis vill ut så kan hon fortfarande gå på cruisingen, va nykter å köra hem om det skulle behövas..
    De e en enda gång de handlar om, en enda födsel.. kommer fler cruisingar..
    Men ja vet inte, kanske e egoistiskt utav mig att tänka så..
    Min sambo säger att vi kan lämna barnen till hans mamma i värsta fall, men jag vill verkligen inte det..
    Hon har inte accepterat mig å kommer aldrig att göra, hon pratar endast med mina barn om de tilltalar henne först plus att hon anser att ja endast skaffar detta barnet för å slippa jobba..
    Mjo min yngsta e 6år å ja har jobbat/ gått utb större delen av den tiden så e nog säääkert därför ja skaffar barn.
    Suck dessa hormoner som spökar =(

• Butterflie

Ne fan va tråkigt Ann Lis höll tummarna för att de va dags..

Mja mamma dricker inte ofta så visst förstår att de ser framemot lördag. Men e inte kul att läsa allt på fb om hur kul de ska ha å hur kul de hade tills 5 på morgonen förra året osv.. Att detta e deras tradition..

Min svärmor säger inget till mig utan till min sambon när ja inte e med. Så när vi är där eller hon här så uppför hon sig å e trevlig.. Vilket ja e med. Men e mest ytligt prat då. Hon e så här mot alla i min sambos å hans brors närhet. Hans får fan inte där under deras uppväxt heller utan tog alla jobb som fanns så långt ifrån henne som möjligt. Idag här han ny fru å de e jätte mysigt båda två.

• Butterflie

Massa fel stavningar. Min smartphone e inte så smart trots allt ^^

Känner igen de där å tråkigt det ska strula så med hans arbetstider hoppas eran kommer i helgen nu så din gubbe kan ta ut pappadagarna i veckan som kommer.

• Butterflie

Tacka nej, köp hem en massa nyttigt å kryp ner framför en film istället.

Du e inte höggravid å behöver massa ego tid inte sitta på middag å va trevlig..

• Butterflie
    Kia82 skrev 2012-06-01 12:35:32 följande:
    Ingen av oss har gått över tiden än men imorgon är jag på bf+1 *hemska tanke* Förvånad
    Okej, visste att det var nära ial.. Men hoppas bebis kommer idag nu då =)
    Tycker ial att du ska tacka nej till middagen, sen tycker ja faktiskt att det e lite fult gjort att be er följa med idag av alla dagar.. å säg att vattnet går då inne på restaurangen å du måste in till förlossningen, hade de tänkt följa med in då?
    Ne förlåt.. menade inget illa, men tycker bara att folk förväntas så mycket utav en när de egentligen borde låta en få lite lugn å ro.
    Tyckte min svärmor va ful när hon bad min sambo komma till henne 1.5h bort förra helgen för att jobba i hennes trädgård då hon vet att vi har eget hus och egen trädgård att ta hand om å så givetvis att de va så nära BF..
    Vi åkte upp, för min syster hade kalas med så jag å min äldsta dotter sov hos min mamma medans min sambo fick sova hos sin, men tro faan att hans mamma skulle ringa under hela kalaset å fråga när han kom å så bjöd hon in hans bror m. fam på grillkväll å ville bjuda på vin till maten. Trots att ja inte var med å att man inte kan köra på ett glas vin..
    Givetvis tacka min sambo nej till vinet, men e själva sättet hon gjorde det på..
    Klart hon ska få rå om sin son men nån måtta får de va på dumheterna!!
Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?