Kia82 skrev 2012-06-01 12:35:32 följande:
Ingen av oss har gått över tiden än men imorgon är jag på bf+1 *hemska tanke*
Okej, visste att det var nära ial.. Men hoppas bebis kommer idag nu då =)
Tycker ial att du ska tacka nej till middagen, sen tycker ja faktiskt att det e lite fult gjort att be er följa med idag av alla dagar.. å säg att vattnet går då inne på restaurangen å du måste in till förlossningen, hade de tänkt följa med in då?
Ne förlåt.. menade inget illa, men tycker bara att folk förväntas så mycket utav en när de egentligen borde låta en få lite lugn å ro.
Tyckte min svärmor va ful när hon bad min sambo komma till henne 1.5h bort förra helgen för att jobba i hennes trädgård då hon vet att vi har eget hus och egen trädgård att ta hand om å så givetvis att de va så nära BF..
Vi åkte upp, för min syster hade kalas med så jag å min äldsta dotter sov hos min mamma medans min sambo fick sova hos sin, men tro faan att hans mamma skulle ringa under hela kalaset å fråga när han kom å så bjöd hon in hans bror m. fam på grillkväll å ville bjuda på vin till maten. Trots att ja inte var med å att man inte kan köra på ett glas vin..
Givetvis tacka min sambo nej till vinet, men e själva sättet hon gjorde det på..
Klart hon ska få rå om sin son men nån måtta får de va på dumheterna!!