Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Ojoj vilken upplevelse Ann Lis =)
    Men skönt att allt gick bra ial, ja jag åkte också på å äta järntabletter igen =( trodde man skulle slipa dem efter förlossningen..
    men men..
    Men många grattis kramar, och vi fick även på samma dag =)

Ja nu e det banne mig Kias tur! Hon skulle ju ha först, innan oss!

• Butterflie

Jaaaaa vad underbart Kia =)
    Äntligen å välkommen till världen Max =)
    Grattis grattis grattis {#emotions_dlg.flower}

• Butterflie

Urk, jag grät hela dagen igår =(
    Tycker så synd om min lilla tjeja å känner mig som världens sämsta mamma =(
    Var på dop igår å storebror till pojken som döptes har en mängd olika bokstavs-kombinationer, vilket vi visste men då vi inte känner pojken å inte träffat honom på 4år sen han själv döptes så visste vi inte att han var jätte aggressiv utav sig.
    Och ingen varnade oss heller.
    Först var han på min 6åring och slet ner henne på golvet, men små pojkar kan ju vara sådana så reagerade inte så stort på det.
    Men sen när jag satt å ammade så satt han i soffan med fast en bra bit ifrån, sen började han springa rätt över hela soffan å klappade till min lilla rätt över huvudet med handflatan så det ekade =(
    Helt jäkla sjukt!! jag blev lika rädd som Emina så vi båda stört lipa. Min sambo fick en chock. Ingen av oss har någonsin sett ett barn agera så å helt utan anledning..
    Hon e ju såå liten å jag kunde inte försvara henne =( Å ingen av föräldrarna bad heller om ursäkt eller frågade hur det var med henne..
    Aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
    Min mamma försökte lugna mig å säga att ja men de e ju så mjuka de små så e ingen fara, medans min sambos mamma som jobbar på psykiatrin och även med människor som har hjärnskador sa att det faktiskt kunde gått riktigt illa för de e så sköra i nacken. Men att hon inte visade några som helst symtom på att hon skadats så skulle vi inte oroa oss..

Vet att det inte hör till denna tråden men var bara tvungen å skriva av mig lite, vill bara brista ut i gråt idag med.. Att det kan vara så enkelt att ett barn skadas utav ett annat barn. Å när det e av ett barn som tillhör familjen med, familjen ska ju vara en trygg plats att vara hos.

• Butterflie

Ann Lis...

Ne vi blev helt chockade. Tänker aldrig mer låta mina barn träffa den pojken. Någon kunde faktiskt ha varnat oss för han gör tydligen så mot sin bror med.

Ja visst e det helt underbart, min Lilla låg å tittade på mig när ja vaknade av väckarklockan 6 i morse å sen var hon vaken fram tills 2-tiden. Låg bara här å tittade. Hur mysigt som helst. Å våra e redan 1v gamla med.. Vad hände? Tiden fram tills förlossningen gick ju jätte sakta å nu rusar dagarna förbi..

• Butterflie

Polarlantis.. jo ja vet, tycker så synd om pojken bara som inte får den hjälp han behöver..
    Just nu står han å vaggar å drägglet bara rinner.. Menar, det finns många bra hjälpmedel idag.

Hoppas din bebis snart vill komma ut =) Eller så blir det en liten midsommar bebis =)

• Butterflie

Glad midsommar!

Hur går det flickor? Kommit några bebisar?

Måste fråga, någon som haft mjölkstockning? Hur ter det sig?

Har lätt feber, yrsel, kall svettas, fryser, öm i högra tutten å magen nämligen..

• Butterflie

Mja har inte jätte ont eller knölar i bröstet.. Men min mor trodde de var blodsbrist, har slarvat med järntabletterna å blöder fortfarande efter 11 dagar.. Sen vet ja inte om man ska blöda så länge eller inte.. är ju 6årsen sist å glömt det mesta när det gäller kroppen.

• Butterflie

Mjo.. äsch ja vet inte, men blöder ganska rikligt och det är mörkt.., har ja feber å frossa i morgon med så får ja la ringa in kanske.. men sen kan de ju vara mensen som kommit tillbaka redan.. fast vet inte.
    Flask-matar just nu medans ja mår så här ial, svimmar ju nästan varje gång efter ja ammar.

• Butterflie

Läste att man kunde blöda i 6v efter. Å om man slutat blöda å det börjar igen så e det ett tecken på att man överanstränger sig.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?