Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Menar de va ju nån som sa att ne men nu e du fixerad då vill inte ja ha sex mer.. mja det gick ju bra haha

• Butterflie

Men om du öppnat dig mer på nästa besök så borde du ju fr gå på regelbunden koll tycker jag, speciellt om du så snabba förlossningar =)
    Hoppas det drar igång ordentligt snart =)

• Butterflie

Mja varför e det alltid så?
    man sover bra i flera nätter i rad å är glad att de jobbiga nätterna äntligen e över å så sitter man här igen.. Huvudet e trött men kroppen kommer inte till ro =( ska upp om 4h ju.. suck!

Nu tjejer vet ja vad ni menar med slemmis ial, inte för de var så värst mycket men de va lite äckligt faktiskt.. uche..
    Hoppas resten håller sig kvar där inne haha

JS85, ja jag har haft ont i svanskottan hela dagen efter vi hade sex.. jätte skumt. Men nu har de gått över ial..

Ne dags att krypa ner igen å försöka komma till ro, hoppas ni andra får en bättre natt än den ni hade igår =)

• Butterflie

Precis så känner jag med, efter helgen förmodligen nästa helg tror ja bebis vill titta ut.

• Butterflie

Har hela tiden trott första helgen i juni, men ja vet inte.. De e som du säger, en känsla.

• Butterflie

Kommer fortfarande en massa vitt äckligt slem.. Men har inget ont i blygbenet idag å det var bra längesedan ja inte hade det.

Njuter massor ! Men kommer väl ikväll sen kan ja tro..

• Butterflie

Fortfarande slem här. Men inget ont i dag än heller, skönt för då kan ja greja massor här hemma =)

var på coopbygg igår å skulle köpa en yxa till min sambon men slutade med att ja köpte en trimmer istället så e enormt sugen på å testa den Hihi.

• Butterflie

Förra året satt ja med sax å klippte där gräsklipparen inte tog å lovade mig själv ev trimmer istället. Så fick bli en eldriven, räcker gott till denna trädgården.. Å sur ja blev, har redan planerat i balkonglådor å så men nu har de fått in massor av olika, mycket roligare blommor =(

Här är det 17 dagar kvar tills bf. Går in i v.39 på onsdag..

• Butterflie

ja å nu har det blivit massa fint i trädgården =) dock mjölksyra i hela armen haha så lär ha träningsvärk i ikväll dock..
    Men nu skiter ja i detta, varit duktig nog så tar med tjejerna till fiket här nere å sen fara in till stan å handla lite middagsmat =)

Hoppas ni alla får en trevlig lördag och till å med en liten kanske =) {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?