Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hihi ne e nog dags att testa de mesta nu =) Tvätta fönster har ja hört, men va kan de hjälpa till med?
    Menar de e ju inte ansträngande så måste la va ångorna ifrån fönsterputsen då ^^

• Butterflie

Just nu mår ja illa, det bara kom för 10min sen, värker i magen till å från men inget i ryggen.. eller lite lite..
    Hoppas inte ja åker på en djävulsk natt till med illamående å lösmage =/ dumheter!

• Butterflie
    Kia82 skrev 2012-06-02 11:19:27 följande:
    Jag har jätteont i tappen och det ilar i hela underlivet men inga värkar. La mig i badet för ett par timmar sedan, skulle egentligen bara ta en dusch men det slutade med att jag tappade upp ett bad och det gjorde riktigt ont även när jag låg där och försökte att slappna av. Kände sedan på tappen när jag gått upp och den är väldigt framåtlutad och öppen för lite mer än två fingrar och det känns sladdrigare runt kanterna än förut. Sitter nu och hoppas på att det äntligen har dragit igång på allvar, har börjat att få liite ont i ryggen. Vi ska iväg och storhandla om en stund och hoppas att det får fart på det.
    Värmen ska tabort förvärkarna ju, kanske e på gång på riktigt nu då =)
    Jag hoppas ial att det e det så du slipper gå å vänta mer nu..
    Å vore ju kanon om de drog igång på dagen med ist för natten.. *håller tummar å tår*

Hur går de för er andra? Känner ni nåt?
    Känner inget här dock, 3 dagar kvar till bf å hade hoppas på denna helgen då barnen har så mycket kul som sker i skolan/dagis i veckan.. men men ja tror ja går över, men man vet ju aldrig..
    Fick ial en lugn å skön natt å har sovit som en stock.. barnen e så pass stora så de leker själva å gör frukost så mamma får sovmorgon, mina godingar det =)
  • Butterflie

Gud vad ja hatar samsung reklamen som poppar upp över hela skärmen =(

Undrar hur de går för Kia =) *hoppas hoppas*
    Ömmar i ryggen å svanskottan här, men e la bara ett av kroppens alla spratt dock =(
    Bebis e däremot mycket lugn idag..

• Butterflie

Men fye, passa på å sov nu Ann Lis medans de andra e på fotboll!!
    Har sovit som en gris inatt, vakna dock tidigt då min äldsta vakna på fel sida.. '
    men men man kan inte vara glad jämt..

Känner mig konstig idag, ont i ljumskarna å blygbenet. tror bebis trycker med huvudet..
    Men som sagt, e nog inte dags än för min del =( Men hoppas gör man ju..

Du har ial lite ont som tyder på att det snart e dags =) Även om ja förstår att de e frustrerande ju..

Undrar hur det går för Kia, kanske de va bebis time =) =)

• Butterflie

Nä stackare :'( fy fan va jobbigt å bli snuvad på bebis hela tiden! Hoppas det går snabbt å lätt när de väl e dags för nu har du haft tillräckligt med smärta så de räcker å blir över.

• Butterflie

Juli 09, hej å välkommen =) Inte långt kvar för dig heller då..
    Själv ska man ha 5 juni.. Har 2 flickor sen innan, 5½ å 7år =)
    Oj du jobbade länge du =) Hade jag inte orkat hihi..
    Mja jag resonerar likadant där på förlossningen, jag tar den som den kommer för den blir ändå inte som man planerar.. Å när man väl är där inne så har man inte tid med nåt annat ändå..
    Hihi ja de har nog sett de mesta inne på förlossningarna, antar att vi alla blir lite tokiga..
    Min mamma bet min pappa i armen bla ^^

Uch, precis slagit om till måndag då å jag ska ha i morgon, det ömmar lätt i ryggen just nu å i nedre delen av magen men antar att det är förvärkar.. Tänkte ligga på soffan nån timme till å blir de värre så får ja la ta en varm dusch å sen se hur det känns.. Tror dock inte det e dags än =( Men man hoppas ju alltid..
    Verkar som de flesta har luriga kroppar just nu som snuvar dem på bebis så ja min gör la detsamma kan ja tro =( Sen gör de lite ondare när bebis brötar omkring med, märks att det e redigt trångt nu!

Ne gå ner till tv:n igen å sen sova.. Hoppas nu ni andra får bebis i natt å slipper lida mer!! *styrke kramar* {#emotions_dlg.flower}

• Butterflie

Ne ingen bebis här heller men ömmar fortfarande i magen å ryggen till å från men blir ju inte värre dumheter! Å i morgon ska min dotter till navet i Borås med skolan. Alltså 1h åt fel håll. Är kluven, antingen får hon stanna hemma eller så får vi chansa att inget händer..

Frågan e bara hur ja ska göra, hon vill ju verkligen åka.. Skulle ta oss 3h istället för 1h till förlossningen om hon inte hunnit tillbaka hem.

Hur hade ni gjort?

• Butterflie

Har ju ingen här som kan hämta henne efter skolan e de värsta..
    Min fam bor ju där vi ska föda, även min sambos..
    Här har vi inte skolavslutning förens nästa vecka..

Har precis duschat fö men molvärkarna e fortfarande kvar i ryggen, väntar ivrigt på att de ska bli starkare men de tycks de ju inte bli =(

• Butterflie
    juli 09 skrev 2012-06-04 13:16:39 följande:
    Har ringt fl nu och talat om att jag tror att det är på g nu .. Mycket blodblandat slem och oregelbundna värkar mellan 7-13 min ibland riktigt kraftiga! Gubben får jobba lite till, skönt att vara ensam en stund : ) Butterflie- ni får kanske förvarna henne om hur det kan bli men vänta in i det sista med ett beslut .. Ingen i klassen hon kan följa med hem ?
    Åh =) Vad kul, lycka till å njut redigt av bebis när den kommit ut =)
    Blir med avis hihi, vill också snosa!
Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?