Tips om dhea
L.S - Jag kommer inte riktigt ihåg allt jag har skrivit tidigare och inte allt jag gjorde under den tid jag kämpade som värst:) Säkert så hade jag någon fundering en kort stund om att ta trombyl och prasteron samtidgit, men den funderingen gick säkert över rätt så fort, skulle jag tro . Det är mkt vi har ältat och funderat i denna tråd, tills vi var och en har funnit ro med vad vi tror bäst på (vilket säkert är olika för oss alla.)
Jag tror jag tog trombyl och prasteron samtidigt när jag gjorde IVF, fram tills jag visste om det blev plus eller minus. Men började inte med trombyl förrän jag gjort ET. Samma vid mitt lyckade hemmaförsök, började nog inte med trombyl förrän jag plussade, då slutade jag också med DHEA.
Jag valde att fortsätta med DHEA då jag mådde så bra av preparatet och det kändes som bäst. Men hade jag inte plussat så hade jag kanske haft ett litet uppehåll, kommer som sagt inte ihåg hur jag tänkte och kände då.
Hysteroskopi gjorde jag inte, men ev skulle jag få gjort en sådan efter min HSG röntgen. Dock så fann läkaren ingen anledning till att göra en sådan efter HSG röntgen och jag accepterade det.
Men om enl läkare säger stenhårt nej så prova med flera andra, du kan få bättre napp hos någon annan.