Tips om dhea
Mba12 - Önskar så att du ska slippa gråta och vara ledsen.....Men som de andra skriver så tror jag också att du kommer att få se solen istället för att hela tiden kämpa mot mörkret. Men tungt att det ska vara så himla jobbigt att nå dit fram och dessutom inte när eller hur....Stor kram.
Myran - Inte det minsta svårt att ge av sig själv när jag själv vet precis hur det känns att sitta fast i barnlängtan.
Jag känner stor empati & ömhet för alla gamla & nya kämpare som tvingas uppleva den jobbiga situationen som blir när man vill men inte lyckas bli gravid.
Även om jag nu (kan i bland inte fatta att det är sant) är gravid och livet förstås är lite lättare att leva så kommer jag ändå aldrig någonsin kunna glömma fullt ut hur oerhört smärtsamt det var/är att aldrig få ett plus och att hela tiden leva med alla tankar som barnlöshet ger.
För mig så var dessutom detta forum min stora räddning när jag var så långt ner under ytan efter min dom som utredningsläkaren gav och tror nog att det är fler som känner att det är skönt att veta att man är långt ifrån ensam i sin kamp och att det alla gånger inte är omöjligt utan bara man orkar kämpa så länge som man tycker det är lönt så finns det alltid chans till ett barn. Men man behöver nog en hel del stöd längs resan.....
Ps: Och du är fantastisk som slår 2 flugor i en smäll kan man säga, det gör liksom inget att du misslyckades med första ÄD försöket för du väntar ju nu 2 fina barn