• havika

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

Jag har nyligen testat Plus efter IVF..

Finns det fler som nyligen plussat och vill följas åt från början??
    Diskutera allt som händer i graviditeten på vägen fram till BF och tiden därefter.

Du behöver förstås inte gjort IVF men vi IVF:are har ju liksom ett band till varann med allt vi gått igenom. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-16 12:18
    Våran lista finns nu här, så vi har bättre koll på den.
    Glöm inte uppdatera vid behov.

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m64482166.html

• Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
  • Love is everything

Igår kom vår lilla Otto! Blev igångsatt i lördags pga havandeskapsförgiftningen, men fick bara pinvärkar. Likadant under söndagen.. I måndags tog de hål på hinnorna trots att tappen var kvar. 18 timmar och en sugklocka senare kom han vår prins 3960 gram och 53 cm lång! Helt ljuvlig!!

Blev jättedålig efter förlossningen så vi var kvar många timmar då jag inte blev bättre. Idag har han varit slö och har bara ammat 1 gång. Så nu är det mycket kämpande med det... Men jag är bättre och kärleken till min son ökar för varje minut... Ofattbara känslor!

• havika

Åh stort Grattis!!
    Men stackare vilken låång förlossning.
    Hoppas amningen löser sig.

• Blomman1
    Love is everything skrev 2012-10-10 20:38:44 följande:
    Igår kom vår lilla Otto! Blev igångsatt i lördags pga havandeskapsförgiftningen, men fick bara pinvärkar. Likadant under söndagen.. I måndags tog de hål på hinnorna trots att tappen var kvar. 18 timmar och en sugklocka senare kom han vår prins 3960 gram och 53 cm lång! Helt ljuvlig!!

Blev jättedålig efter förlossningen så vi var kvar många timmar då jag inte blev bättre. Idag har han varit slö och har bara ammat 1 gång. Så nu är det mycket kämpande med det... Men jag är bätre och kärleken till min son ökar för varje minut... Ofattbara känslor!

Stort grattis!! Skrattande Jobbigt med så lång förlossning, men skönt att allt gått bra. Hoppas det går bra nu med amning och allt runt omkring! Kram.
  • Annna

Åh, grattis till er som fött nu! Längtar så efter att få se våra små efter alla års väntan.

• Jmelb

Grattis love is everything. Hoppas du blir bättre snart o amningen kommer igång

• snufflan75

Hej! Vart in här för jättelängesen. Grattis till bebben Love is everything och Kokaburra, vilken sötis. Är i v 34 o väntar en pojke :) BF 3 december...det närmar sej.

• Lillstoran
    Kookaburra skrev 2012-10-05 18:48:01 följande:
    Det är underbart att han äntligen är här! Långa 9 månader... Här är en bild på honom när han var 1 dygn gammal   

Grattis! Har också varit här inne för jättelänge sedan. Jag väntar en liten flicka och det blir planerat kejsarsnitt på Karolinska Sjukhuset i januari 2013. Finns det någon grupp för gravida efter IVF i Stockholm och gravida efter IVF på Karolinska Sjukhuset? Kram allesammans!
  • Zanzie

Grattis Love is everything och Kokaburra!

Lillstoran skrev 2012-10-21 13:26:40 följande:

Grattis! Har också varit här inne för jättelänge sedan. Jag väntar en liten flicka och det blir planerat kejsarsnitt på Karolinska Sjukhuset i januari 2013. Finns det någon grupp för gravida efter IVF i Stockholm och gravida efter IVF på Karolinska Sjukhuset? Kram allesammans!
    Det känns om inte annat som om vi borde starta en grupp för stockholmare som får barn efter IVF vintern 12/13 - vore kul att ha andra med likande bakgrund att dricka kaffe med under föräldraledigheten.
  • Lillstoran

Det vore jättetrevligt! Och samma sak en grupp för alla gravida från en viss klinik.

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012