• havika

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

Jag har nyligen testat Plus efter IVF..

Finns det fler som nyligen plussat och vill följas åt från början??
    Diskutera allt som händer i graviditeten på vägen fram till BF och tiden därefter.

Du behöver förstås inte gjort IVF men vi IVF:are har ju liksom ett band till varann med allt vi gått igenom. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-16 12:18
    Våran lista finns nu här, så vi har bättre koll på den.
    Glöm inte uppdatera vid behov.

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m64482166.html

• Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
  • havika

Hade också bara gått upp 1 kg då, de som mått mycke illa kan ju tom gått ner i vikt.
    Du har troligtvis några veckor framför dig då du säkert undrar om du verkligen är gravid... de sk spökveckorna.

Fru Lindell: Hur va ullared?? Fick du tag i mycke fynd? Uppdatera gärna vad du hitta :)

• FruLindell

Poesis: Jag hade inte heller gått upp mer än något kilo i vecka 12, det small till efter det kan man säga =)

Havika: Jag hittade massor av fynd! Sitter på jobbet nu, men ska fota mina "högar" ikväll och lägga upp här så att ni får se allt =)

• ylva12

Bra, då låter det som om jag är förhållandevis "normal." Antar att jag kommer längta tillbaka till denna tid när jag är stor och tung;).

• ylva12

Förstod nästan det:). Ska berätta för chefen idag och kanske är tur om magen sätter igång att växa snart.

• Blomman1
    ylva12 skrev 2012-07-02 09:30:33 följande:
    Bra, då låter det som om jag är förhållandevis "normal." Antar att jag kommer längta tillbaka till denna tid när jag är stor och tung;).
    Hade nog också bara gått upp nått kilo då, lite drygt kanske. Nu har jag gått upp drygt 3 kg lite drygt och är i vecka 16+5 med tvillingar.
  • poesis

Jag är i vecka 15+3 och väger 2,5 kg mer än innan plusset. Helt normalt, som jag förstår det. Önskar bara att jag haft mindre "isolering" från början så att magen såg så där gravid-putig ut istället för bara fet. Men det kommer ju! :)

• Zanzie

Ett kilo är helt perfekt i vecka 12. Enda sättet för mig att låta bli att kräkas var att äta konstant, så jag hade gått upp 6 kilo då, vilket INTE var perfekt. Halva viktuppgången av vad som är lagom redan innan perioden då man ska börja gå upp i vikt. (Fast nu är jag halvvägs genom vecka 19 och har inte gått upp sen vecka 12, vilket jag är väldigt glad för.)

• Jmelb

Tillbaka efter en veckas stekande värme i Turkiet. Får läsa ikapp era inlägg imorgon :). Ville bara nämna att jag hade oxo gått upp 1 kg i v16 och nu i v25 hade jag gått upp 5 kg till.

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012