• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Flinxy skrev 2012-11-16 19:23:05 följande:
    Haha, så du som kille tycker inte 3 dagar är mycket då? Jag tycker det är en evighet!

Jag hörde faktiskt av mig sist och vill absolut inte vara för på så jag väntar. Vill ju inte skrämma honom :P
    3 dagar är inte mycket, han kanske är upptagen med annat? Sina barn?
    7 dagar då kan du börja bli orolig.
    14 dagar då kan du ge upp.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 17:55:17 följande:
    Happ... Ringde min dejt vid 14 tiden för att kolla av vilken tid vi ska ses och får då veta att han är på väg hem. Det hade blivit strul med hotellet och han var tydligen bara inbokad en natt istället för två. Han säger att han blev så förbannad att han åkte hem. Han lovar att det inte var pga att han inte ville ses igen. Han pratade tom om nästa dejt och frågade hur och vart vi ska ses nästa gång.
    Han sa att det var en jättetrevlig kväll och att känslan fanns där. Känner mig bara så besviken hade verkligen sett fram emot att träffa honom ilväll. Vet inte alls hur kag ska tolka detta eller om jag bara ska tro att det han säger stämmer.
    Lita på det han säger.
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 18:22:52 följande:
    Tack MrC då får jag göra det. Kändes bara så konstigt att han inte ringde och talade om att han åkte. Han sa att han är dålig på att säga till.
    Vi får se om han ringer ikväll som han sa tidigare.
    Ah då förstår jag varför du tänker som du gör. Men livet är för kort för att gå omkring och vara misstänksam och må dåligt. Hoppas han ringer, om han sagt att han ska göra det.
  • MrC
    Papito skrev 2012-11-17 19:53:00 följande:
    Det är för osannolikt för att vara lögn. Haha, oftast är det så i mitt liv. Det märkligaste och mest osannolika är faktiskt sant.

Men jag förstår din oro, det naturliga hade varit att kontakta dig, du som bor där kanske hade en lösning. Lite märkligt är det men misströsta inte. Stämmer det han säger har du deppat i onödan.
    Men vänta nu...Noone bor nära alltså?
    Nu blir jag misstänksam. Om det varit så att detta var ett "trick", han fejkade hotellmissen, för att Noone istället skulle bjuda hem honom, så borde han ha sagt till före han åkte.
    Dessutom borde han ha vetat detta redan igår när de träffades? Knappast så att hotellet idag kommer och "kör ut" honom från rummet. Hotellet är knappast fullbokat. Noone, ring hotellet och fråga om det finns rum lediga.

Tyvärr, det luktar illa.
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 20:12:03 följande:
    Nej jag bor inte här, jag bor hos en kompis o delar säng med henne. Det är lugnt det var som ni sa, han har ringt mig och vi har pratat på i en timme. Allt kändes jättebra, han har sagt igen att allt kändes jättebra. Han vill ses igen! Han förklarade tom att han inte ville ha sex på första dejten för att det oftast inte blir bra då.
    Va? Säger man så? Förvånad Den var ny.
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 20:39:57 följande:
    Vadå att man inte vill ha sex på första dejten?
    Nej, inte att man inte vill det. Att man tar upp ämnet så där efteråt.
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 20:46:31 följande:
    Nej vi diskuterade hur det hettade till mellan oss igår och hur trevligt det var och jag sa att jag gärna hade velat stanna hos honom igår. Det var då han förklarade att det inte blivit bra om vi hade haft sex igår. Han ville hellre vänta. Det krävs en man att behärska sig som han gjorde cudos to him! Han är trots allt "bara" 28år. Jag kände mig så sjukt frustrerad när jag kom hem igår haha
    Aha, jag tror du har träffat Jackpot Noone! Way to go girl!
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-17 21:01:53 följande:
    Ja det känns sjukt bra! :) Deg känns Om en jackpott faktiskt trots besvikelsen idag. Jag förlåter honom för denna gång.
    Säg till honom att du måste straffa honom. Du väljer "straffet" och det blir trevligt.

• MrC
    Flinxy skrev 2012-11-17 23:09:36 följande:
    Själv som tjej förstår jag egentligen inte det där. För jag skulle känna samma sak för en kille oavsett om jag låg med han första kvällen vi träffats efter att ha haft kontakt i en månad eller om vi väntar tills 3:e dejten. Sex får mig inte alls ointresserad, kan snarare bli tvärtom. Men killar verkar ju tappa spänningen direkt.
    Tycker sånt är tråkigt jag :P
    Jag är med dig. Hur kan man, före man ens träffat någon, gå in med inställningen "ingen sex första dejten". Bah, WTF. Ta det som det kommer. Blir det så blir det. Vadå, ska man gå in med inställningen ingen sex på det 3, 5, 10, 20, 100 första träffarna? Är det bara jag som tycker att det är löjligt? Vill man så ligger man, vill man inte så ligger man inte...detta oavsett när det är. Solig
  • MrC
    modesto skrev 2012-11-18 12:39:51 följande:
    Man behöver inte och man måste inte, men det är ingen fara om man VILL. Varför ska man plåga varandra och känna sig frustrerad om båda vill men det finns "regler" som de "måste"  följa.
    NooneBirds "första date" var efter lång tid pratande, det är inte samma sak som när man hoppar in med en obekant på krogen. Men visst känner de att det måste vara en viss "artighets dans" innan så gör de som de vill. Min tanke om de har pratat så länge och mycket innan och hon vill och han "håller sig vid regler", då är det inte för reglernas skull, det kan finnas hund begraven just när det gäller sex.
    Åååh så bra skrivet. Den skriver jag under på till 100%.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!