• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Sugen) skrev 2012-11-12 17:01:41 följande:
    Låter ju inte så positivt om ni ser på er själva som eviga singlar.

Kanske känns det så just nu för mig, men inget jag tror på i längden. Jag är alldeles för bra för att vara singel ;)

Haha det är lite ironi och sarkasm i det där.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-12 17:06:28 följande:
    Bra där :)

Stockholm är i alla fall bra om man är singel....har jag hört... 
    Världens singeltätaste stad har jag hört.
    Jag trivs med att vara singel i Stockholm, men vill ha och saknar det vuxna samtalet.
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 18:40:08 följande:

SMART!

För, då kan ni ju jaga varandra bäst fasen ni vill utan att någon reagerar  
    Jag har inte varit med ännu, då jag är på flyende fot i tre veckor till.
    Men jag har hört/läst att männen springer först för de vill ju vara "macho" och tjejerna gärna springer bakom och spanar in männen i löpartights.
  • MrC
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-12 18:50:10 följande:

Den här utvecklingen är sjuk. Alla singlar (nästan) vill ha kärlek, men nästan alla ger upp. Vad är det för fel på oss?!
    Det är enkelt...vi har för stora krav. Problemet är att vi alla har en bild av vad vi EXAKT vill ha och vi tror att det finns också, gäller bara att hitta. Och om den vi träffar inte stämmer EXAKT, så blir det inget.

Vi försöker intala oss att vi inte är så kinkiga. Kraven är små och enkla, men i själva verket är dom löjliga.
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 18:59:49 följande:

Eller...så är det en smart taktik för att slippa ha er flåsandes, dregglandes i nacken nonstop   Drömmer

Plus, att de kan vika av på annan väg, utan att ni märker det "nickar" 
    Ingen aning, har inte varit med ännu Tungan ute Premiär i december för mg.
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 19:33:42 följande:

Du lär märka det då... "Nickar" Drömmer
    Haha inte är det mitt breda arsel de tittar på iaf. Solig
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 19:46:26 följande:
    "Hm"...

Jag är tämligen säker på att det där ute finns åtminstone EN kvinna som inte vill något hellre, än att titta på "ditt breda arsle"  Skål

Sen, så tror jag inte på att det är så stort som du vill få oss att tro     
    EN? hm

• MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 20:40:00 följande:

"Fnissar"

Skrev ju faktiskt ÅTMINSTONE, det boooorde ju finnas flera... Oskyldig 
    Nänä. Ingen catfight nu. En räcker.
    Är dom små tar man två. Jag vill ha EN stor.
  • MrC
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-12 21:01:47 följande:
    Singelspring, det hade varit något för mig. Borde kanske dra igång något liknande i Götet Glad
    www.facebook.com/groups/318675468240412/
    singelspring.blogspot.se/
    Anonym (b) skrev 2012-11-12 21:02:13 följande:

Jo de flesta har nog det, men numera tänker jag ändå att det viktigaste är att rätt känsla finns, kemin. Sen kan man förstås inte ha allt för olika grundvärderingar. Men just den här kemin, det är såå sällan den inträffar tycker ni inte?
    Nja, kemin brukar stämma. Det är andra problem snarare.
  • MrC
    Anonym (hur gör man?) skrev 2012-11-12 21:05:30 följande:
    har aldrig nätdejtat men börjar överväga att ge mig in i det där och testa. Har ni förslag på nån vettig site som inte bara handlar om att ligga?
    Börja med HappyPancake. Gratis.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!