Ärliga nätdejtingstråden!
Grattis! Var det som du hade hoppats då?
En kompis ringde mig och frågade om jag vill ha en äkta blinddate. Han har dejtat en kvinna en tag och träffat några av hennes vänner. En av hennes kvinnliga vänner frågade min kompis om han inte hade någon singelkompis som vill gå på blinddate med henne. Av någon konstig anledning kom han att tänka på mig! Så nu har jag en blinddate bokad imorgon kl 16:00 på en pub/krog i city. Jag ska vara där kl 16:00, flugan ska vara igenkänningstecknet och jag ska köpa en cider till mig själv och en Hof till henne. Sen ska jag bara sitta där och vänta på att hon ska komma fram till mig.
Vad tror ni? Varit på blinddate någon gång?
Min kompis beskriver henne som "petite" och från Norrland. Egentligen föredrar jag lite kurvigare kvinnor, men en blinddate kan väl vara kul?
Jag åkte ju 42 mil förra helgen. :) Men jag fick sova över i två nätter iaf. Mer valuta för pengarna, haha.
Verkar inte vara någon ide att leta efter någon i Stockholm...samma ansikten hela tiden på dejtingsiterna. ONS i all ära men det skulle vara mysigt med något långvarigare än 6-12 timmar.
Jag älskar ju att mysa och prata :) Men det hinner man ju inte med vid ONS.
Men å andra sidan kanske jag ställer för höga krav, jag söker ju bara min match made in heaven, den perfekta prinsen, den rika snygga...
Försöker låta bli att logga in på MC och Firstdate...men jag är ju så galet nyfiken. Men festen fortsätter i/på Stockholm nattens otaliga krogar ett tag till verkar det som.