Ärliga nätdejtingstråden!
Flinxy skrev 2012-11-16 08:52:34 följande:
Hur gör ni andra här? Har ni många dejter samtidigt? Själv klarar jag inte av det, finns alltid någon som jag är mer intresserad av och då tycker jag bara det är jobbigt med de övriga. Men det är ju jobbigt att "fästa" sig vid en under en tid och sen blir det inget och man börjar om från scratch :PNooneBird skrev 2012-11-16 09:13:15 följande:
Jag dejtar bara en i taget, iaf när jag fattat extra mycket intresse för någon som jag gjort nu. Men är det bar ytligt och jag försöker få grepp om någon kan vara intressant att dejta så pratar jag med flera samtidigt. Men visst är det jobbigt o det skiter sig med en och man måste börja om igen.Killen jag ska träffa ikväll har jag pratat med i 1,5 månad nästan varje dag och vi har fått jättestarka känslor för varandra. Skiter det sig ikväll så blir det JOBBIGT minst sagt….
Visst kan man hålla flera seriösa/djupa "samtal" igång samtidigt, max 5. Men träffar man en som man fattar tycke för så får man dumpa de andra. Funkar det inte får man börja om från början. Tror de flesta gör så.
De flesta samtal tycks ändå dö ut innan man hinner träffas, så är det för mig iaf.