• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Isnogood skrev 2012-11-12 20:59:24 följande:
    Hur stor är stor..?

"Nyfiken"
    Va? Haha... Nu är jag lost.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 22:19:19 följande:
    Frågade frågan utefter det jag citerade "blink blink"
    Om det är storleken på min "apparat" som efterfrågas så avslöjade jag det i nån kuktråd.
    Det här är fel tråd för det och om du VERKLIGEN vill veta så får du inboxa mig.
    Drömmer
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 23:21:11 följande:
    Skäms

Du skrev SÅ HÄR:

Nänä. Ingen catfight nu. En räcker. Är dom små tar man två. Jag vill ha EN stor.

Så, därav min fråga om hur stor är stor...?
    Det är ju DU som vill ha en stor ju    

God natt på er Solig 

Natt.
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-13 19:19:18 följande:
    Var det NATTEN du inte ville ha 2 små av utan EN stor..?
    Ungefär så....
    Xmag skrev 2012-11-13 22:46:14 följande:
    Singelspring har jag varit på och kommer att springa nästa söndag. Det var supertrevligt och man han prata med både killar och tjejer även under själva löpningen. Mer socialt än träning. Alexandra och Ulrika som startat detta har fått jättemycket uppmärksamhet för detta i media och nu senast blev de intervjuade i P4. 
    Jag tyckte det var så trevligt så jag fick den passande sången "Kärleken väntar" av Kent i huvudet och bytte bara ut första raden i första versen så var en helt ny låt skriven. Titeln är ju redan perfekt...
    ”Spring Singel Spring
    Jag lovar du betyder nånting 
    Du orkar ta dig igenom det här 
    Du räcker till, så var den du är”
    Jag var/är intresserad av Singelspring, och kan tänka mig att hänga på i december. Är alla supersnabba och springer jättelångt? Vältränade?
    Risken finns väl att man blir rundningsmärke.
  • MrC
    Xmag skrev 2012-11-14 09:35:59 följande:
    Man måste absolut inte vara vältränad för singelspring. Vissa går runt andra joggar och några få löper. Det är så pass många att det blir olika klungor och man vill ju kunna prata även under själva löpningen. Ingen risk att du blir ifrånsprungen. Man vill ju inte vara ensam i täten heller, då kan man lika gärna springa ensam. När det gäller löpning så rekommenderar min PT att man skall ta rygg på en tjej när man springer lopp. Inte för utsiktens skull, utan för att tjejer oftare håller ett jämt tempo. Min rekommendation för singelspring är liknande fast se till att hänga på nån trevlig och springa jämsides...
    Bra tips!
    Är du snabb då? Jag har haft ett uppehåll på 3-4 månader nu pga krånglande vader. Men ska köra igång med regelbunden träning igen snart.
    När jag var så snabbast sprang jag väl 1 mil på strax under 50 min. Inte så imponerande kanske, men med tanke på vad jag gjorde för tider för 1,5 år sedan är det grymt.
  • MrC
    Xmag skrev 2012-11-14 15:09:31 följande:
    50 min är helt OK. Där låg jag fram till i år. Jag ligger några minuter under vid lopp nu men har som vision/mål 45 nästa säsong vilket kräver lite mer träning. Jag springer i stort sett bara en gång i veckan och tänkte öka på det lite i vår. Men singelspring räknar jag inte som träning för att förbättra sin tid direkt. Nu på hösten/vintern tränar jag inte löpning så seriöst heller så då passar singelspring bra. Man kanske kan hitta nån att träna lite hårdare med där. Alla verkar ju vara intresserade av löpning.
    Okay, jag har inte som mål att springa 1 mil på 48 min eller snabbare, jag vill orka springa långt.
    Nästa år tänkte jag testa en halvmara och 2014 en mara.

Nog om det, var är brudarna?
  • MrC
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-14 17:21:50 följande:
    Jag kollar bilden & läser presentationen, är personen attraktiv kollar jag om han har barn, om han vill ha barn, om han röker, äter kött och hur lång han är. Typ. 
    Du hänger på HP?
    Det där med barn är en sak jag funderat på. Det borde finns ett val till: "Har barn, men kan tänka mig fler om rätt erbjudande dyker upp" typ.
  • MrC
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-14 18:05:29 följande:
    Japp!
    Men jag har inga barn och vill (helst) att den jag träffar inte heller har det. Skulle jag ramla över en riktig pangkille så KANSKE jag skulle överväga att träffa honom ändå, men det ska mycket till...
    Hur vet du att han inte är en pangkille bara för att han har barn? Att han har barn är väl ett tecken på att en kvinna någon gång ansåg han vara en pangkille att hon valde att skaffa barn med han? De som inte har barn å andra sidan har ingen kvinna ännu tyckt vara en pangkille som man kan skaffa barn med?
    Är du med?
    Av samma orsak som den där tråden med kvinnan som bara ligger med upptagna män. Dom är "okejade" av någon redan.

Djupt.
  • MrC
    Papito skrev 2012-11-16 00:08:07 följande:
    Precis

Haha, klockrent!

En annan grej jag tänkt på är de som har en väldigt specifik kravlista.

Hyfsat ofta man läser "händig" eller liknande, som att jag skulle söka efter en kvinna som absolut måste vara bra i köket.
    Eller häromdagen var det en som ville ha en musiker, helst en som hade ett band..haha, kanske bättre att skicka önskelistan till tomten. Är man verkligen ute efter att träffa någon då? Om man har såna krav?

Suck. Kravlistor, ja ens önskemål känns inte seriöst.

Förresten, gissa vem som har en dejt 7 dec? Oskyldig
  • MrC
    Papito skrev 2012-11-16 01:24:20 följande:
    Grattis!

Något som kan bli seriöst? 
    Det hoppas både hon och jag, tror jag. Vi har ju inte träffats ännu, bara chattat, Kik, Skype, sms, telefon osv. Roligast var att köra med webkamera på Skype!
    Hon hänger här på FL, men jag vet inte om hon ser detta, så jag ska inte avslöja för mycket. Solig
    Men känslan är positiv.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!