Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-30 11:45:17 följande:
    Det har du absolut rätt i. Jag har heller inte lätt att fastna för någon ska tilläggas, men jag är ju öppen för att umgås mer vilket krävs om det känns okej för att kunna se om det verkligen är rätt så att säga.

Saken är den att jag inte vet vilka saker som blev rätt :) Om jag pratar med någon lite, utbyter bilder, ringer upp ett par gånger och det verkar bra, hon är intresserad. Sen träffas man och tjejen verkar oftast ointresserad och som att hon vill därifrån. Hur ska jag tolka det. Kanske vi inte klickar personlighetsmässigt helt enkelt men ibland har jag inte hunnit säga många ord innan jag känner av kylan så jag tror tyvärr i de fallen att jag inte var tillräckligt snygg för henne.

Jag kanske kan skaffa lite snyggare kläder eller börja träna mer om jag vill förbättra chanserna. Men jag klär mig inte som en slashas, är inte överviktig eller något annat särskilt som kan avskräcka. Så fan det är lite taskigt läge.

Jag känner mig väldigt obekväm och vill avsluta om han inte anstränger sig och inte försöker att samtalet ska flyta på.
    Om samtalet flyter på ett avslappnat sätt kan jag stå ut vem som helst, man umgås ju inte alltid med bara snygga människor. Man kan ha det roligt ändå. Du kanske känner dig spänd och osäker och väntar på hennes bedömning och det kan förstöra. Det är därför är bra att hitta på någon aktivitet eller ta en promenad, att ha något att göra. Annars ser jag inte varför man ska försöka förlänga en date som tydligen inte fungerar till varje pris. Säg som det är eller fråga henne om det stämmer som du känner, så kan ni båda gå fria och göra något annat.

• modesto
    Anonym (James) skrev 2013-08-30 07:09:34 följande:
    Ja, det är väl inte det ideala kanske Förvånad Men när hon frågade, jag kände det är lika bra att vara ärlig.
    jag tycker att du gjorde rätt att du svarade ärligt. Jag tycker inte att det är avtändande att du hade sexdebut sent, eller få antal partners, snarare tvärtom. Varför ska man låtsas att vara någon annan. Hon var bara fel för dig om hon inte kunde tåla ett ärligt svar.
    Jag tycker att man ska vara så rak och ärlig och sig själv som det går.

• modesto
    Clownensglädje skrev 2013-08-30 17:07:23 följande:
    Fanns det nån snygg trevlig tjej...eller måste jag bege mig till Mars igen?
    gå till Mars IGEN
  • modesto
    cali80 skrev 2013-09-12 07:30:59 följande:
    Jag undrar om jag blivit skadad när jag gått som singel hela livet. Människor behöver närhet och att känna sig bekräftade.
    Nu när några tjejer visat intresse så blir jag skiträdd.
    Jag är sån så jag behöver mjukstarta. Inte slänga mig huvudstupa in i nåt. Och speciellt inte ett rent sexuellt förhållande. 
    Byt ihop och gör det ändå, gå utanför din comfortzone, om du vill ha ändring på ditt liv. Annars riskerar du förlora dina chanser.
  • modesto

Använd gratis sidor, de kan kanske inte kontakta dig på betalsidor, du kan skriva och de kan se att de har fått ett meddelande men kan inte svara.

• modesto
    Isnogood skrev 2013-09-15 18:51:09 följande:
    Jag bommade ner mina sidor, var alldeles för många konstiga människor där Obestämd

Sen är det tiden...Hur ska jag ha tid att lägga på dejter o träffar, när jag knappt har tid att hinna med allt jag måste klara av i dag..?

Sista personen jag hade kontakt med, träffade jag i alla fall i helgen    
    Om han var bra behöver du ingen mer
  • modesto
    Isnogood skrev 2013-09-16 18:18:04 följande:

Är helt ok, men frågan är om vi kommer lyckas kombinera våra hektiska liv och få ihop tid då båda kan träffas, samtidigt Obestämd
    Det lär inte vara lätt med andra heller
  • modesto
    Anonym (bigsky) skrev 2013-09-20 12:53:28 följande:
    Jag skriver ju inte till dom igen och skäller ut dom för att dom inte svarar Skrattande
    Jag förstår att många tjejer får så mycket mejl att man måste sticka ut för att synas.
    Och att det kanske inte alltid är så enkelt för tjejer heller. Inte att hitta rätt iaf. 
    Jag är inte på någon datingsida nu men när jag är där, får aldrig mycket mail och jag svarar alltid, du skickar kanske till de allra snyggaste.
  • modesto

Jag blir dock skitirriterad på meddelanden i chat stilen som "hej" eller "vad gör du?" Jag föredrar lite substans

• modesto
    Anonym (bigsky) skrev 2013-09-20 19:27:09 följande:
    Det funkar för mig. Om nån tjej ens skrev det Skrattande 
    Var inne på din hemsida och måste säga att jag är grymt imponerad av dina verk.
    Du är också fin. 
    Tack.{#emotions_dlg.flower}
    Som sagt brukar jag inte få så överdrivet mycket mail

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!