Ärliga nätdejtingstråden!
Saken är den att jag inte vet vilka saker som blev rätt :) Om jag pratar med någon lite, utbyter bilder, ringer upp ett par gånger och det verkar bra, hon är intresserad. Sen träffas man och tjejen verkar oftast ointresserad och som att hon vill därifrån. Hur ska jag tolka det. Kanske vi inte klickar personlighetsmässigt helt enkelt men ibland har jag inte hunnit säga många ord innan jag känner av kylan så jag tror tyvärr i de fallen att jag inte var tillräckligt snygg för henne.
Jag kanske kan skaffa lite snyggare kläder eller börja träna mer om jag vill förbättra chanserna. Men jag klär mig inte som en slashas, är inte överviktig eller något annat särskilt som kan avskräcka. Så fan det är lite taskigt läge.
Jag känner mig väldigt obekväm och vill avsluta om han inte anstränger sig och inte försöker att samtalet ska flyta på.
Om samtalet flyter på ett avslappnat sätt kan jag stå ut vem som helst, man umgås ju inte alltid med bara snygga människor. Man kan ha det roligt ändå. Du kanske känner dig spänd och osäker och väntar på hennes bedömning och det kan förstöra. Det är därför är bra att hitta på någon aktivitet eller ta en promenad, att ha något att göra. Annars ser jag inte varför man ska försöka förlänga en date som tydligen inte fungerar till varje pris. Säg som det är eller fråga henne om det stämmer som du känner, så kan ni båda gå fria och göra något annat.