Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Läskande skrev 2013-08-18 18:19:23 följande:

Njae,hehe..Jag vill att de ska ha läcker kropp.Vara fina. Men jag vill ju gilla personligheten.
    Spelar ingen roll om han har jäätebra personlighet men ölmage,då går det inte. Har han bara rutor och är skitfin,men är en skit,spelar rutorna ingen roll.
    Man kan väl få allt,visst?

Sedan finns det ju en för alla. Jag skule aldrig klara av en utan hår. Taskigt? Kanske. Men jag vet det.    
    Håller med, jag blir så trött att läsa om enbart fin personlighet, jag vill att han ska vara lång, ha rutor och hår på huvud och dessutom se skapligt bra ut i ansikteCool
  • modesto
    cloud skrev 2013-08-21 17:05:47 följande:
    haha. Best comment ever!
    haha, jag menade de här 3 punkterna

• modesto
    ulfsas skrev 2013-08-24 19:52:09 följande:
    Tur att det finns en snygg och vettig clown här då. Som kompensation då.
    Dock han är en man med profilbild som kvinna, väldigt förvirrande
  • modesto
    Anonym (James) skrev 2013-08-26 14:36:33 följande:
    Vi pratade inte på över en månad men har börjat mejla igen. Och hon verkar fortfarande vilja ses. Hon föreslog att vi kan höras på telefon nån gång.
    Jag är fullkomligt livrädd nu! Tycker det är jobbigt att prata i telefon med en okänd kvinna, men kvinnor verkar tycka om sånt.
    Vi har samma intressen men helt olika bakgrunder. Hon blev av med oskulden tidigt, haft många partners och varit gift, har barn. Jag är tvärtom.
    Man måste väl våga för att vinna antar jag.
    Nån som vet om det finns Dunderhonung för dejtsituationer? Skäms 
    Jag hatar att prata telefon, gör det aldrig om jag inte måste, känner flera tjejer som är som mig.
    "Att göra något" date är mycket bättre än "fika, middag, ta en drink" date. De är för oblyga personer. Välj aktivitet som ni båda skulle gilla, om det kommer en obekväm tystnad då slipper ni stirra på varandra. Det värsta mardrömmen vid middagdate är att båda är blyga och tysta och har ingenting att säga men är tvungna att stanna för maten.
  • modesto
    Anonym (James) skrev 2013-08-27 08:28:03 följande:
    Ja, och det lutar åt att jag tackar nej till att vi ses. Som andra skrev tidigare här, jag känner tveksamhet. Det är inte wow. Förstår inte ur det ska kunna funka mellan två människor med så olika bakgrund och erfarenheter.
    Jag skulle ta en date ändå, bara för att träna vara social om inte annat. Det kan vara nervositeten som gör dig tveksam, du försöker undvika en obehaglig situation (vilken alla första dejter är för en blyg/ovan person).
    Man blir mindre nervös så fort man börjar prata och sen som andra skriver blir man mer van med situationen efter ett antal dejter. Sen när det kommer din rätta är du förberedd och inte lika nervös.
    Jag tycker tvärtom att det kan vara spännande med olika bakgrund och erfarenheter.
  • modesto
    Clownensglädje skrev 2013-08-28 14:34:40 följande:
    Krav på kvinna
    *Storbystad
    *vältränad
    *Snyggt ansikte
    *Kul personlighet
    *Intelligent

....med dessa krav får man väl åka till Mars.....och leta....
    för på Familjeliv....finns det inte mycket...

Jag är:
    storbystad, vältränad, har 2 högskoleutbildningar, kan skriva och läsa på 7 språk
    dessutom kul – inte svensk dvs har intressanta/annorlunda erfarenheter bakom mig,

originell och väldigt annorlunda

och är supersnygg

(allt detta kan tolkas, vad som är intelligent, kul och snygg osv)

Är du allt detta för att dejta mig? Jag vill ju bara dejta min jämlike

• modesto

Också fil kand i datavetenskap(creative programming) om programmera är ett tecken på intelligens för dig.(finns det någon nytta av det när man dejtar?)

• modesto

Haha jag är inte så dryg egentligen, jag är bara trött att han tjatar att det inte finns några kvinnor som duger för honom på FL, leta någon annanstans då

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!