Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

ulfsas skrev 2013-03-16 15:52:27 följande:
    Jag satt i restaurangen och noterade en mycket sexig kvinna vid ett annat bord. Jag kallade på kyparen och bad honom ge kvinnan restaurangens dyraste flaska champagne.

Kyparen levererade champagneflaskan till kvinnan, som skickade den tillbaka till mig tillsammans med en lapp: 

"För att jag skall ta emot denna flaska krävs det att du har en Mercedes i garaget, 10 miljoner på banken och tjugo centimeter i byxorna."

Jag läste lappen och skickade en egen lapp tillbaka till henne.

"Bara så att du vet, jag råkar ha en Mercedes och en Ferrari i mitt garage och över 20 miljoner på banken, men inte ens för dig skulle jag kapa fem centimeter.''Skål
    det har jag sett forut, haha
    och ja, några kontaktytor ska vara kvar annars finns det inget hopp. Jag har läst forum där folk tror att när de ger upp hittar "lyckan" dem själv, eller de som tror att Gud ska ge dem deras kärlek när deras tid kommer.
    Jag tror att Gud har viktigare bekymmer, att se till att den stora bilden fungerar, man är ansvarig för sin egen lycka.
    Men man söker "ytor" som passar bäst ens personlighet.
  • modesto

testas tecken som står i ulfsås press här

Kreativt kaos skrev 2013-03-16 21:59:55 följande:
    Haha ingen aning :)

Och hon är storasyster, jag är blott bara 28 ;)
    jag har också en syster  med 10 års skillnad fast jag är äldre
  • modesto
    Filipis skrev 2013-03-23 12:34:17 följande:
    Min kompis frågade en kille en gång om hon kunde få se de dolda också?

Hans kuk!
    Trevligt !

Normalt tror jag folk har mer vanliga bilder bara ? Kanske med barnen ( som man kanske inte vill visa helt öppet?)
    Det kan inte vara på HP, där godkänner de alla bilder, även dolda.
    Det jag såg i dolda bilder är helt vanliga bilder på ansikte. Men de oftast har inte bilder annars. Jag har aldrig sett en kuk på hp.
  • modesto
    Papito skrev 2013-03-23 14:25:47 följande:

Vad säger din magkänsla? Ofta är magkänslan rätt. Verkar han skum ska du givetvis dra dig ur.
    Personligen hade jag inte lagt så mycket vikt på vad exet säger, man har ju ingen aning om vad de har för problem sinsemellan och hans version kan vara helt annorlunda.

Gå på din egna känsla (utan att bli dumdristig).
    Precis, exet kan säga vad som helst om hon/han var dumpad och vill hämnas
  • modesto
    Angelven skrev 2013-03-23 16:18:50 följande:
    JAg har haft barnen med på dolda bilder - de var dolda av den anledningen.

Min totala erfarenhet hittils säger mig att om tjejen bara har dolda bilder så kommer jag inte falla för henne när hon visar dom, tvärtom. Antagligen därför de dolt bilderna.
    Jag brukade ha antingen dolda eller inga bilder alls. Jag har sett rätt så många attraktiva män med dolda bilder eller utan bild. Man visar bilder till varandra ganska snabbt men gör det privat.
  • modesto
    nelly82 skrev 2013-04-16 12:32:18 följande:

Får lust att åka till Grekland..... =) Det mesta funkar med rätt sällskap =)
    Finns det någon som törs åka till Grekland? Det har varit så mycket kaos där nu. Nej, jag skulle inte våga. Jag har en kompis(grek ) som bor där, han säger att man kan bli dödad för en mobiltelefon. Förutom egen kris har de en massa flyktingar, Greklands gräns är så lång att den är svår att bevaka. De äter t om lösa katter och sånt.
  • modesto
    Isnogood skrev 2013-04-24 09:01:55 följande:
    Har haft ett "datingförhållande" men det fungerade inte av många orsaker, så, i stället för att göra något allvarligare av det, så avslutade jag det.
    Nöjd med beslutet  
    Ytterligare variant på relation "datingförhållande". Kan man inte ha "datingförhållande" hela tiden utan att göra det allvarligare? Jag tror att det är en väldigt bra sort av relation, man tar inte varandra för givet, allt är nytt, fräscht ch spännande, kanske inkluderar det romantiska middagar, het sex och ingen boring bo tillsammans rutin, låter bra för mig
  • modesto
    slutatsnusa skrev 2013-05-12 20:30:47 följande:
    det är just för att HON är äldre som hon inte skriver först fattaruväl Glad
    kom igen skriv!
    skriv att du tycker att hon verkar ha humor och ser go ut
    Precis, man skriver inte först när man är äldre, alla gillar inte äldre kvinnor, de som gillar får visa det.
  • modesto
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-13 10:12:24 följande:
    Angående vem som tar första steget, spelar det någon som helst roll egentligen? Ser jag en intressant kille på en dejtsida så skriver jag. Svarar han så gör han det inte så dör jag inte. Och då har jag iaf försökt.
    Fatdaddy, du dör väl inte. Har du bilder i din profil? Försök att ta bättre bilder i olika vinklar, le på bilderna
  • modesto
    fatdaddy skrev 2013-05-14 10:52:01 följande:
    Man kan vända på det, man kanske inte skriver först när man är yngre för alla gillar inte yngre män. Hon har kollat min sida flera gånger, då undrar man lite varför hon inte kan slänga iväg en rad. En kvinna i den åldern brukar ha skinn på näsan. Hon har med största sannolikhet mer erfarenhet av förhållanden, då hon har barn. Jag är barnlös och har aldrig haft ett förhållande.
    Ingen vågar ta första stegen av  whatever anledning, så blir det ingenting
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!