Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-11 00:30:18 följande:
    Alla förstadejter som jag har varit på har hållit på i flera timmar så jag hoppas att de jag dejtade hade haft vett att avbryta tidigare än så om de hade tyckt att jag var totalt ointressant efter några minuter.
    de flesta kan stå ut hur länge som helst och många t om ligga med sin första date trots att de avskyr honom/henne från första stunden. Som jag fattar så finns det nästan ingen som vågar säga "nej, vi är fel för varandra och vi ska avbryta nu"
    www.flashback.org/t148492p37

• modesto

"Väldigt många på sajterna är egentligen inte redo för att träffa någon så seriöst som de framställer"
    många är inte redo att träffa någon överhuvudtaget, fantasi är alltid bättre, real life är något helt annat

• modesto
    Clownensglädje skrev 2013-08-11 15:19:52 följande:
    Det finns inga granna kvinnor på nätet! Ut med er i omvärlden om ni vill hitta skönheter och vettiga kvinnor!
    Ut med dig i omvärlden, vad gör du i en nätdatingtråd på en söndag?Jag har i alla fall ett brutet ben som ursäkt.
  • modesto
    Angelven skrev 2013-08-11 21:17:09 följande:
    ... var precis iväg och handlade busskort - semestern är slut imorgon ...

Och undertiden hade någon tjej presterat att besöka mig, skicka en flört, skicka ett mail - och lyckats hinna med att bli utkastad från pannkakan...

Undrar vad som stod i mail'et ... 
    hon ville säkert ha pengar på nåt sätt
  • modesto
    Angelven skrev 2013-08-11 22:08:49 följande:
    ONS med betalning antagligen
    Eller någon som "har råkat ut för något" eller behöver pengar för biljett och vill att du ska skicka pengar. Det finns massor med sådana på internationella sidor. Jag har sett scammers även på Badoo
  • modesto

Det finns absolut snygga män och kvinnor på dejtingsidorna. Det är ett annat sätt att hitta en partner som har sina fördelar som passar en del personer bättre än att ragga irl. På nätet kan man lära känna personen innan. Man kan träffa någon på nätet som man skulle aldrig träffa annars. Om man bor på en liten ort, om man är blyg, om man aldrig går på krogen eller andra platser där folk brukar träffas osv. Jag avskyr bullriga platser med mycket folk, hög musik, berusade rökande människor. Alla är avtändande för mig där och jag skulle känna mig stressad. Jag föredrar att det är tyst, vi är nyktra och kan fokusera på varandra.
    Man vet att de söker någon när man träffar dem på nätet, irl kan man inte veta det. Om någon försöker med mig i verkligheten är jag inte mentalt förberedd och säger nej till alla.

• modesto
    Anonym (33-åring) skrev 2013-08-15 20:40:43 följande:
    Allvarligt... hur tänker man när man lägger upp en bild där man står och kissar mot några buskar i vad som ser ut att vara en park? Visserligen med ryggen (och ansiktet) vänt mot kameran, men.... why??
    Mystiskt.
    Andra saker som är vanliga som jag avskyr, bilder där man dricker öl eller visar sig med en fisk.
  • modesto
    nelly82 skrev 2013-08-16 14:01:48 följande:

Eller med en kungskrabba, en hummer eller ett nerdrogat lejon =)

Ett lamm eller en get tycker jag dock kan vara lite charmigt!! =)  
    Jag har sett en bild med halvdöd caribou(ren) som jag tycker är hjärtskärande
  • modesto
    Läskande skrev 2013-08-17 09:24:00 följande:

Nähä,var de inte intresserade innan,kan det ju vara. Jag vil gilla någon för hur den är som person..kommer det sedan fram att han har en läcker kropp..BONUS! ;)
    Kvinnor är olika.
    Han ska ha läcker kropp och över 180, kommer det fram sen att han är en spännande person som gillar att skriva BONUS
    Han kan vara en dålig person om han vill bara han behandlar MIG bra
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!