Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tom Araya skrev 2013-01-13 20:44:27 följande:
    Som att tjejer inte kan ha de intressena!? Obestämd
    Vad gör då alla dessa tjejer jag ser på dessa evenemang?Drömmer

Ja, varför inte? Drömmer

De tjejerna finns (jag känner en sådan tjej) men de växer inte på träd. Det är nog desto fler som skulle kunna tänka sig att följa med gubben på något sådant för hans skull än för att de själva är helt sålda på idén, mot någon form av motprestation så klart
  • Anonym (rainbow)
    NooneBird skrev 2013-01-13 20:50:08 följande:
    JAG FICK SVAR!!!!!!!!!!!!!!!
    Oj oj, låt höra!
  • Anonym (rainbow)
    Tom Araya skrev 2013-01-13 20:58:54 följande:
    Jag är så säker på att jag inte vill bli pappa vid denna ålder att jag är ett "F-hår" från att boka tid för sterilisering.
    En enda kvinna i mitt liv (sedan jag bestämde mig att 35 är gränsen) har fått mig att tveka och henne fick jag inte.
    Hmm, tja, i så fall tycker jag att du ska fundera...finns det någon chans någonstans att någon skulle kunna få dig att vilja bli pappa så lämna dörren öppen för det, är du bombsäker så gå på formuleringen om att du kan tänka dig att träffa någon med barn men att du inte vill ha egna. Men var medveten om att du då utesluter de kvinnor i din ålder som inte har barn och vill hitta den rätta för att bilda familj med. 
  • Anonym (rainbow)
    NooneBird skrev 2013-01-13 20:59:04 följande:
    Han säger att han förstår att jag ogillar honom och hans sätt. Han säger att han har inget försvar mot de. Säger att sanningen är pga hans rädsla att förändra sitt liv och släppa någon inpå livet....
    Tycker att du ska svara honom att det är sant att du ogillar hans sätt eftersom han sårade dig, men att du också uppskattar hans ärlighet och hoppas att han någon gång slutar lägga krokben för sin egen lycka. 

Låt honom gå sedan... 
  • Anonym (rainbow)
    NooneBird skrev 2013-01-13 21:39:45 följande:

Känns bra att han iaf tyckte att jag förtjänade en förklaring när jag väl bad om en. Men i övrigt vet jag faktiskt inte, kändes nog lättare att vara förbannad på honom, nu känns det som ilskan släppt lite.
    Det är både och det där, men nu vet du i alla fall att det inte var du. Och det är klart, ilska är lättare att handskas med men man måste få känna besvikelse och sorg också innan man kan gå vidare. Håller tummarna att du har mer lycka med nästa dejt...sådant här missflyt borde du inte behöva råka ut för en gång till, kan jag tycka. 
  • Anonym (rainbow)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 18:36:50 följande:
    Så här vart min nya presentation på pannkakan:

Välkommen till sajtens tråkigaste presentation. Den var tydligen för lång och i allt nedkortande försvann det lilla som var roligt.

Jag är en singelkille som hoppas finna vad jag saknar just nu.

Som person jag är ganska lugn, hyfsat tålamod och är snäll och trevlig.
     Humor tycker jag är viktigt.
    Mina två största intressen är rock (mest punk och hårdrock) och bilar.
    Jag har inga allergier mot varken djur eller barn men har inga planer på att skaffa egna.
    Jag tycker om att gå ut och äta, gå på konserter, krog/nattklubb, bio, en mysig hemmakväll med middag och film och jag går gärna på motorsport och andra.
    Jag är seriös, trogen och inte svartsjuk och jag vill helst att du är på liknande sätt.

Vi bör ha något gemensamt både vad det gäller personlighet och intressen.
    Din ålder är inte särskilt viktig 25-45 kanske.
    Jag är för närvarande öppen för allt från vänskap till äktenskap och allt därimellan.

Skriv en rad eller två här på pannkakan (jag vill helst se minst en bild på dig, gärna flera) så svarar jag förr eller senare. Kram på dej!
    Mycket stor förbättring! Tycker ändå att du på något sätt bör signalera lite tydligare att det är ok om tjejen har barn sedan tidigare...det framgår inte riktigt. Sedan som språkpolis, skriv antingen att du har hyfsat tålamod eller att du är hyfsat tålmodig. 
  • Anonym (rainbow)

Brukar ni någon gång återuppta kontakten med någon ni skrev med, som det rann ut i sanden med? Vad skriver man isf?

Och vad är det för en konflikträdd kille som inte vågar skriva mer när han får veta vad jag jobbar med??? 

• Anonym (rainbow)
    Filipis skrev 2013-01-14 20:16:30 följande:

Och du jobbar som..inkassohandläggare eller utkastare...Skrattande
    Haha nej, eller jag är ju student, men pluggar till ett s.k. "statusyrke" och den här människan har skrivit till mig två gånger (!), båda gångerna frågat om vad jag ska bli och när jag svarat blir det knäpptyst. Och jag har sagt det helt neutralt, men han verkar uppenbarligen inte kunna fixa det. har varit hur trevlig som helst fram till dess. Tycker bara att det är konstigt att man blir ratad för en sådan grej...även om jag så klart inte vill dejta någon som är så kategorisk heller.
  • Anonym (rainbow)
    Angelven skrev 2013-01-14 20:34:00 följande:
    Well.... jag har ett gäng amerikanska vänner på ett helt annat forum (spelforum) och en av de tjejerna är veterinär... och hennes beskrivning av hur man gör med tjurkalvar när de inte skall användas just som TJURkalvar .. Det skulle få vem som helst att dra sig för att skriva

Man tar ett hårt plastband .... och en skruvdragare..... och BZZZZZT - så är det avsnörpt och klart Demon (Det går kanske inte helt till så i Sverige).

Men ärligt, vilka yrken avskräcker folk ? Killar, vilket yrke date'r ni inte - och tjejer, vilka skulle ni skippa ?
    Haha, trots att jag lackat på killen som nobbar mitt jobb så kommer nu min lilla lista här. 

Dejtar inte transportkillar (de sover borta för mycket, jag vill ju bilda familj och att de ska kunna finans här), är mycket tveksam till poliser (för att polisvärlden är så sluten och svårt för en utomstående att bli del av)...sedan är det väl inget annat som är total dealbreaker men är svag för datanördar/ingenjörer. 
  • Anonym (rainbow)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 20:38:03 följande:
    Tack!

En annan sak jag undrar över...jag är överviktig, man kan kalla det rund, något jag inte vill mörka med.
    Jag har heller inget emot överviktiga kvinnor. Dessutom kan man ju tillsammans jobba på att komma i lite bättre form.
    Är detta något jag bör nämna och i så fall hur?
    Tycker att du inte nämner din kroppsform, lägg upp en bild så kan personen själv bilda sig en uppfattning. Behöver nog inte vara en helfigursbild men inte heller en ren ansiktsbild? Sedan är det väl bara att ta kontakt med de kvinnor du tycker ser intressanta ut och hålla tummarna- så gör jag när jag ser en söt kille iaf
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!