• Xmag

Ärliga nätdejtingstråden!

Japp då har man pausat profilen på HP. Nu har jag ingen aktiv profil på någon dejting site. Jag har dock några intressanta kontakter att jobba vidare med. Skönt att slippa kolla om man fått mail.

• Xmag

Ja nästan 7 miljarder (hoppas jag räknat rätt denna gång) som inte har vett att prata Svenska!

• Xmag

Papito. Jag själv har inte ens funderat över om mina dejter fallit som furor eller ej. Jag har inte fallit ens som en liten björk i de flesta fall jag dejtat på nätet. Jag vill ju att vi båda skall falla som furor...

• Xmag

Singelsthl du har helt rätt "fredagsmys" är ett otroligt fult ord och i på gränsen till att vara lite känsloladdat. Just därför tycker jag det är roligt att använda mig av just det ordet ;) Sen gillar jag att mysa lite extra på fredagar men det behöver man inte sätta ord på...

• Xmag
    Papito skrev 2012-12-01 12:28:38 följande:

Eller nobbade...det är ju bara singelmorsan och jag som bor rätt i tråden. Övriga föll som käglor men avståndet var för stort.

Och singelmorsan vill ju bara ha problemkillar...haha.

Perfekt för dig nu när du börjat dejta, då blir ju du en problemkille för henne.... Glad
  • Xmag
    Flinxy skrev 2012-12-02 20:53:09 följande:
    Jag behöver nog inte fundera så mycket på vad jag ska skriva imorgon. För nu dök det upp ett sms från honom... så nu behöver jag ju bara svara istället ;)
    Ha ha, ett typ exempel på att ignorerar man ett problem så löser det sig själv! =) Grattis
  • Xmag

Fast man kan ha dåliga sidor som man i te visar av respekt till andra. Man kanske inte skall skrika rakt ut närmande blir arg, fisa vid matbordet, ta sista kakan utan att fråga osv Håller med om att man inte skall försöka vara någon annan men det är lätt att man tar till "vara sig själv" för att slippa ta tag i sina ovanor.

• Xmag
    singel pappa83 skrev 2012-12-05 19:11:44 följande:
    Alla är ju där av samma anledning iaf!  
    Hiner man ligga då? På så kort tid? Glad
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!